TÄNDER
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    TÄNDER

    Hej hallå där!
    Hur många av dom små e d som har fått tänder? och hur många har kommit upp?
    Min sessa har två på g i underkäken, men d kan nog dröja ett tag till innan dom tränger igenom.
  2. 1
    TÄNDER Hej hallå där!
    Hur många av dom små e d som har fått tänder? och hur många har kommit upp?
    Min sessa har två på g i underkäken, men d kan nog dröja ett tag till innan dom tränger igenom.
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Det är samma med vår dotter. Hon har två små tänder som skymtar i underkäken, men de har ej kommit upp ännu. Det verkar som de tar god tid på sig, för vi har sett dem i ca 2 månader. (Dottern blir nästa vecka 6 mån)
    Jag väntar och väntar på att de skall tränga igenom huden, men icke sa nicke
  4. 2
    Det är samma med vår dotter. Hon har två små tänder som skymtar i underkäken, men de har ej kommit upp ännu. Det verkar som de tar god tid på sig, för vi har sett dem i ca 2 månader. (Dottern blir nästa vecka 6 mån)
    Jag väntar och väntar på att de skall tränga igenom huden, men icke sa nicke
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Oh Yes! Visan har två i underkäken och jösses amalia vad det gjorde ont att amma henne från början när de precis kommit upp och hon inte hade koll på dem. Nu funkar det igen.
    Hon blir 6mån om en vecka.
  6. 3
    Oh Yes! Visan har två i underkäken och jösses amalia vad det gjorde ont att amma henne från början när de precis kommit upp och hon inte hade koll på dem. Nu funkar det igen.
    Hon blir 6mån om en vecka.

Liknande trådar

  1. tappade tänder, nya tänder?
    By PiaD1978 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-13, 21:10
  2. Vilka här har tänder/inte tänder och
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 12:32
  3. tänder...
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 16:34
  4. Tänder?
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:55
  5. Tänder
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 14:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar