ang gymnasium
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    ang gymnasium

    Finns det någon sida där man kan hitta info om hur många poäng man ska ha för att det ska vara gymnasieexamen. men suck vad jag är kass på att få ut vad jag menar, hoppas att någon fattar. Jag hoppade av andra året från sam. Har även läst på folkhögskola.
  2. 1
    ang gymnasium Finns det någon sida där man kan hitta info om hur många poäng man ska ha för att det ska vara gymnasieexamen. men suck vad jag är kass på att få ut vad jag menar, hoppas att någon fattar. Jag hoppade av andra året från sam. Har även läst på folkhögskola.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Du har väl ditt gymnasiebetyg samt intyg från Folkhögskolan? Bra! Då tar du med dem och så ber du att få träffa en studievägledare som kan hjälpa dig med alla dina frågor.
  4. 2
    Du har väl ditt gymnasiebetyg samt intyg från Folkhögskolan? Bra! Då tar du med dem och så ber du att få träffa en studievägledare som kan hjälpa dig med alla dina frågor.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    kanske lättast så ja. Hon är jäkligt svår att få tag på dock. O lite...o-bra kan jag tycka. Men det är iaf ett steg åt rätt håll
  6. 3
    kanske lättast så ja. Hon är jäkligt svår att få tag på dock. O lite...o-bra kan jag tycka. Men det är iaf ett steg åt rätt håll
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Ring eller maila om förslag på tid. Det gör ju inget egentligen om du inte får en tid förrän om en m¨ånad, baara se till att få en tid hos henne!
  8. 4
    Ring eller maila om förslag på tid. Det gör ju inget egentligen om du inte får en tid förrän om en m¨ånad, baara se till att få en tid hos henne!
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    http://www.lbs.se/index.php?option=c...231&Itemid=120

    Mendu behöver hjälp av, som Sara sa, en SYV. Lycka till!
  10. 5
    http://www.lbs.se/index.php?option=c...231&Itemid=120

    Mendu behöver hjälp av, som Sara sa, en SYV. Lycka till!

Liknande trådar

  1. Snitz gymnasium
    By 73anette in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2017-02-06, 10:17
  2. vallentuna gymnasium??
    By 73anette in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-15, 09:39
  3. det här med lala gymnasium
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 22:53
  4. Vittra gymnasium?
    By anonymt namn in forum Skolbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-10, 22:58
  5. Gymnasium?
    By lena_f in forum Tonåringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar