KUB
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    KUB

    Var på KUB-test idag och det gick bra, fick se ett tickande hjärta, viftande armar och sparkande ben. Fick 1/366 vilket känns rätt ok med tanke på att allt såg bra ut, enbart min ålder som sänker resultatet.

    Men nu tänker jag på Piccolina och Åsamatilda som inte hade samma tur som jag. Håller tummarna för att ni får positiva besked vid mkp!!
    Styrkekramar




  2. 1
    KUB Var på KUB-test idag och det gick bra, fick se ett tickande hjärta, viftande armar och sparkande ben. Fick 1/366 vilket känns rätt ok med tanke på att allt såg bra ut, enbart min ålder som sänker resultatet.

    Men nu tänker jag på Piccolina och Åsamatilda som inte hade samma tur som jag. Håller tummarna för att ni får positiva besked vid mkp!!
    Styrkekramar




  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Så skönt med ett fint resultat! Toppen också att se det lilla, lilla leva om därinne

    Håller också tummarna för er andra som går vidare med mkp. Hoppas, hoppas allt är som det ska trots breda spalter.

    Kram!
  4. 2
    Så skönt med ett fint resultat! Toppen också att se det lilla, lilla leva om därinne

    Håller också tummarna för er andra som går vidare med mkp. Hoppas, hoppas allt är som det ska trots breda spalter.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Vad roligt att allt såg bra ut för dig! Roligt att se den sprattlande lille bebisen!

    Jag håller med, tänker också på Piccolina och Åsamatilda och hoppas att de får mer positiva besked av moderkaksprovet. Samtidigt så blir jag lite mer orolig inför mitt egna prov på fredag. Trodde inte det var så vanligt.

    Styrkekramar till de som behöver!
  6. 3
    Vad roligt att allt såg bra ut för dig! Roligt att se den sprattlande lille bebisen!

    Jag håller med, tänker också på Piccolina och Åsamatilda och hoppas att de får mer positiva besked av moderkaksprovet. Samtidigt så blir jag lite mer orolig inför mitt egna prov på fredag. Trodde inte det var så vanligt.

    Styrkekramar till de som behöver!
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    Vad glad jag blir att du fick ett bra resultat!
    Och tack för styrkekramarna!
  8. 4
    Vad glad jag blir att du fick ett bra resultat!
    Och tack för styrkekramarna!
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    De flesta får bra på provet antar jag så du behöver inte bli orolig över att vi fått dåliga resultat!

    Det är säkert fler som fått ett bra resultat här i gruppen som inte skrivit ut det på forumnet bara. Min BM rådde mig till att inte läsa för mycket på forumen eftersom det ofta är skräckscenarierna som målas upp så jag har hållt mig lite härifrån ett tag...

    Är du född 81?

    Tack för styrkekramarna till mig och Piccolina!
  10. 5
    De flesta får bra på provet antar jag så du behöver inte bli orolig över att vi fått dåliga resultat!

    Det är säkert fler som fått ett bra resultat här i gruppen som inte skrivit ut det på forumnet bara. Min BM rådde mig till att inte läsa för mycket på forumen eftersom det ofta är skräckscenarierna som målas upp så jag har hållt mig lite härifrån ett tag...

    Är du född 81?

    Tack för styrkekramarna till mig och Piccolina!
  11. Medlem sedan
    May 2007
    #6
    Ja jag är 81a du då? Ja, jag var så nervös, men det gick bra idag. Ja det är så sant det du skriver! KRAMAR
  12. 6
    Ja jag är 81a du då? Ja, jag var så nervös, men det gick bra idag. Ja det är så sant det du skriver! KRAMAR
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    73:a. Jag täkte på det där med att risken ökar för varje år. Uderbart att du fick ett så bra resultat! kram
  14. 7
    73:a. Jag täkte på det där med att risken ökar för varje år. Uderbart att du fick ett så bra resultat! kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar