sthlm-träff nästa onsdag!
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    sthlm-träff nästa onsdag!

    Ska vi ta och bestämma när, var och hur kanske? Förslag?
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    sthlm-träff nästa onsdag! Ska vi ta och bestämma när, var och hur kanske? Förslag?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Hagaparken låter väl bra? fiket i koppartälten öppnar 10.
  4. 2
    Hagaparken låter väl bra? fiket i koppartälten öppnar 10.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Ja jag röstar också på Hagaparken.
  6. 3
    Ja jag röstar också på Hagaparken.
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Hagaparken funkar för mig.
    Ärligt talat så har jag inte varit där så mycket då jag bor på andra sidan stan. Jag vet hur jag tar mig till själva parken, men hur funkar det med bil? Vart parkerar man och hur hittar jag till fiket?
  8. 4
    Hagaparken funkar för mig.
    Ärligt talat så har jag inte varit där så mycket då jag bor på andra sidan stan. Jag vet hur jag tar mig till själva parken, men hur funkar det med bil? Vart parkerar man och hur hittar jag till fiket?
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    "E4/Uppsalavägen. Sväng av vid Haga Norra. Mitt i av/påfarten finns infarten till Hagaparken. Parkering direkt till vänster." Och där kan vi väl träffas? Annars är det bara att gå in mot parken så ser man koppartälten rätt snart. Karta:
    http://www.kungahuset.se/download/18...Hagaparken.pdf
  10. 5
    "E4/Uppsalavägen. Sväng av vid Haga Norra. Mitt i av/påfarten finns infarten till Hagaparken. Parkering direkt till vänster." Och där kan vi väl träffas? Annars är det bara att gå in mot parken så ser man koppartälten rätt snart. Karta:
    http://www.kungahuset.se/download/18...Hagaparken.pdf
  11. Medlem sedan
    May 2009
    #6
    Kul, hoppas jag kan komma den här gången
  12. 6
    Kul, hoppas jag kan komma den här gången
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Då kanske jag också ska komma
  14. 7
    Då kanske jag också ska komma
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Vi verkar vara ganska rörande om platsen. Hur dag ska vi ses? Funkar 10? Vi kan ju ses på parkeringen så alla hittar!
  16. 8
    Vi verkar vara ganska rörande om platsen. Hur dag ska vi ses? Funkar 10? Vi kan ju ses på parkeringen så alla hittar!
  17. Medlem sedan
    Nov 2010
    #9
    Tror att jag kan nästa onsdag jag me . Koppartälten blir toppen! Och parkeringen kl 10 borde jag hinna till, annars har jag ditt nr sen sist Zarios. Kul!!
  18. 9
    Tror att jag kan nästa onsdag jag me . Koppartälten blir toppen! Och parkeringen kl 10 borde jag hinna till, annars har jag ditt nr sen sist Zarios. Kul!!
  19. Medlem sedan
    Sep 1999
    #10
    Ja tio funkar för mig! Jag hade ju visst en träff med BVC den dan kl ett så jag måste väl gå runt halv ett så jag ses gärna vid tio så jag hinner fika med er utan att stressa alltför mycket!
  20. 10
    Ja tio funkar för mig! Jag hade ju visst en träff med BVC den dan kl ett så jag måste väl gå runt halv ett så jag ses gärna vid tio så jag hinner fika med er utan att stressa alltför mycket!
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11
    Måste också åka vid den tiden och hämta mina stora från skolan, så senast 10 tycker jag också att vi träffas.
  22. 11
    Måste också åka vid den tiden och hämta mina stora från skolan, så senast 10 tycker jag också att vi träffas.
  23. Medlem sedan
    Mar 2011
    #12
    Jag och Wilma kommer nog också /Sofia Almgren
  24. 12
    Jag och Wilma kommer nog också /Sofia Almgren
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    de som är osäkra på om det kommer eller inte nu, kan väl skriva här i forumet i början av nästa vecka så vi vet vilka som kommer och som vi ska vänta på..
  26. 13
    de som är osäkra på om det kommer eller inte nu, kan väl skriva här i forumet i början av nästa vecka så vi vet vilka som kommer och som vi ska vänta på..
  27. Medlem sedan
    Oct 2010
    #14
    Jag och Lukas kommer!!! Vi blir nog många den här gången, jättekul!!
  28. 14
    Jag och Lukas kommer!!! Vi blir nog många den här gången, jättekul!!
  29. Medlem sedan
    Jan 2011
    #15
    Jag och Victor kommer nog oxå, det skall bli kul o se alla bebbar (o mammor).
  30. 15
    Jag och Victor kommer nog oxå, det skall bli kul o se alla bebbar (o mammor).
  31. Medlem sedan
    Aug 2009
    #16
    Vi kommer!

    /Lotta & Ellen
  32. 16
    Vi kommer!

    /Lotta & Ellen
  33. Medlem sedan
    Jan 2011
    #17
    Skulle vara kul att träffa lite andra mammor o bebisar, kan tyvärr inte på onsdag, men kanske kan jag o Charlie få hänga på en annan gång?
  34. 17
    Skulle vara kul att träffa lite andra mammor o bebisar, kan tyvärr inte på onsdag, men kanske kan jag o Charlie få hänga på en annan gång?
  35. Medlem sedan
    Mar 2011
    #18
    Jag och Wilma kommer, om inte regnet öser ner förstås.... /Sofia
  36. 18
    Jag och Wilma kommer, om inte regnet öser ner förstås.... /Sofia
  37. Medlem sedan
    Nov 2010
    #19
    Tror tyvärr att jag måste stanna hemma på onsdag. Får besök av morfar vid halv ett så det känns lite tajt att hinna båda . Men hoppas ni får jättetrevligt -verkar som det blir stor uppslutning denna gång !

    Kram från Stina
  38. 19
    Tror tyvärr att jag måste stanna hemma på onsdag. Får besök av morfar vid halv ett så det känns lite tajt att hinna båda . Men hoppas ni får jättetrevligt -verkar som det blir stor uppslutning denna gång !

    Kram från Stina

Liknande trådar

  1. sthlm-träff nu på onsdag!
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 19:45
  2. Nästa träff i Sthlm blir torsdag 19/2
    By Vicki. in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 13:24
  3. Träff i Sthlm på onsdag den 23:e?
    By Mistle in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-22, 21:02
  4. Barnadiset (Sthlm)nästa onsdag
    By -Fluffyn- in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 12:25
  5. nästa veckas träff i sthlm
    By -elina- in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar