Trött på att vara trött!
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Trött på att vara trött!

    Jag e så galet trött konstant känns det som. Ingen ork till någonting måste verkligen anstränga mig för att vilja göra saker hellst skulle jag vilja ligga kvar i sängen dra ett täcke över huvudet i 6mån tills bebis kommer!!

    Trodde liksom det skulle vända lite nu e ju iallafall i vecka 15 nu, men inte ännu iallafall...
  2. 1
    Trött på att vara trött! Jag e så galet trött konstant känns det som. Ingen ork till någonting måste verkligen anstränga mig för att vilja göra saker hellst skulle jag vilja ligga kvar i sängen dra ett täcke över huvudet i 6mån tills bebis kommer!!

    Trodde liksom det skulle vända lite nu e ju iallafall i vecka 15 nu, men inte ännu iallafall...
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Kan det vara järnbrist? Jag kommer ihåg från när jag väntade ettan hur mycket piggare jag blev när jag började ta järntillskott. Du kanske kan ringa din BM och höra om hon har några tips?
  4. 2
    Kan det vara järnbrist? Jag kommer ihåg från när jag väntade ettan hur mycket piggare jag blev när jag började ta järntillskott. Du kanske kan ringa din BM och höra om hon har några tips?
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    ja alltså jag var ju hos min BM förra veckan och då var järnet mycket bra men iofs så kan det skifta fort!
    I min förra graviditet så hade jag superdåligt järnvärde kommer jag ihåg.
    Hmm kanske ska ringa henne igen, ska inte dit förrän om 3 veckor annars.
  6. 3
    ja alltså jag var ju hos min BM förra veckan och då var järnet mycket bra men iofs så kan det skifta fort!
    I min förra graviditet så hade jag superdåligt järnvärde kommer jag ihåg.
    Hmm kanske ska ringa henne igen, ska inte dit förrän om 3 veckor annars.
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Oh känner igen mig, jag är i vecka 13 och fortfarande trött och illamående. När ska det vända... orkar inte jobba som jag borde så jag ligger efter och får jobba några timmar på helgerna också och kvällar. Det är inte avkoppling.... mer stressat....

    Hoppas du mår bättre snart!!
  8. 4
    Oh känner igen mig, jag är i vecka 13 och fortfarande trött och illamående. När ska det vända... orkar inte jobba som jag borde så jag ligger efter och får jobba några timmar på helgerna också och kvällar. Det är inte avkoppling.... mer stressat....

    Hoppas du mår bättre snart!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Jag förstår dig! Jag är trött på att vara illamående! Måtte detta sluta snart... Jag är i v 13...
  10. 5
    Jag förstår dig! Jag är trött på att vara illamående! Måtte detta sluta snart... Jag är i v 13...
  11. Medlem sedan
    Oct 2009
    #6
    Samma här och känner att när jag blir illamående så tar det mycket på krafterna. Men nu har jag bra dagar också så det börjar bli bättre
  12. 6
    Samma här och känner att när jag blir illamående så tar det mycket på krafterna. Men nu har jag bra dagar också så det börjar bli bättre
  13. Medlem sedan
    Aug 2009
    #7
    Usch vad jobbigt, när man blir stressad och ligger efter blir man ju ännu tröttare och mer illamående! Kan du ta några sjukdagar och vila upp dig eller hamnar du ännu mer efter då? Kanske någon veckas sjukskrivning? Vila kan hjälpa ganska bra även mot illamåendet.
  14. 7
    Usch vad jobbigt, när man blir stressad och ligger efter blir man ju ännu tröttare och mer illamående! Kan du ta några sjukdagar och vila upp dig eller hamnar du ännu mer efter då? Kanske någon veckas sjukskrivning? Vila kan hjälpa ganska bra även mot illamåendet.
  15. Medlem sedan
    May 2007
    #8
    Ja visst är det så. Ja tyvärr hamnar jag nog ännu mer efter. Jag gör bara det jag absolut måste just nu. Men inför seminarier och föreläsningar så måste de förberedas. Fast jag försöker börja så tidigt som möjligt så jag inte ska behöva stressa. Men tror jag skulle må bäst att vara hemma en vecka egentligen. Arbetar halva dagarna hemifrån nu i min takt och vilar mer. Blir så illamående av att bara sitta och stirra på en dataskärm och skriva in saker.
  16. 8
    Ja visst är det så. Ja tyvärr hamnar jag nog ännu mer efter. Jag gör bara det jag absolut måste just nu. Men inför seminarier och föreläsningar så måste de förberedas. Fast jag försöker börja så tidigt som möjligt så jag inte ska behöva stressa. Men tror jag skulle må bäst att vara hemma en vecka egentligen. Arbetar halva dagarna hemifrån nu i min takt och vilar mer. Blir så illamående av att bara sitta och stirra på en dataskärm och skriva in saker.
  17. Medlem sedan
    May 2007
    #9
    Skönt att du har några bra dagar också! Hoppas det vänder för oss alla snart så vi alla kan få må bra i våra graviditeter. Har ju inte kunnat njuta i allt illamående och trötthet, fast jag förstås är lycklig samtidigt.
  18. 9
    Skönt att du har några bra dagar också! Hoppas det vänder för oss alla snart så vi alla kan få må bra i våra graviditeter. Har ju inte kunnat njuta i allt illamående och trötthet, fast jag förstås är lycklig samtidigt.

Liknande trådar

  1. Blir så trött på att vara trött, nu har
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 17:45
  2. Trött på att vara trött!
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 15:02
  3. Trött på att vara trött...
    By kattan1 in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 14:14
  4. trött pâ att vara trött
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 09:43
  5. Så trött på att vara trött
    By CarolinaK in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar