PRAO
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    PRAO

    Hon verkligen försöker få oss att låta henne komma hem över PRAO och höstlovet.
    Nu men jag vet inte om jag vill vara med folk hag inte känner.
    Så jag föreslig at praoa som rektor (syrran) eller pensinär (mormor).
    "Running is the greatest metaphor for life, because you get out of it what you put into it".
    OW
  2. 1
    PRAO Hon verkligen försöker få oss att låta henne komma hem över PRAO och höstlovet.
    Nu men jag vet inte om jag vill vara med folk hag inte känner.
    Så jag föreslig at praoa som rektor (syrran) eller pensinär (mormor).
  3. Medlem sedan
    Jul 1999
    #2
    Kan hon inte praktisera som veterinar nagonstans? Visst ar det det som hon vill bli, eller atminstone ville bli? Om man praoar nagonstans dar det ar intressant sa tror jag att det blir lattare att vara med nagon/nagra man inte kanner. Hur gar det annars for henne?
  4. 2
    Kan hon inte praktisera som veterinar nagonstans? Visst ar det det som hon vill bli, eller atminstone ville bli? Om man praoar nagonstans dar det ar intressant sa tror jag att det blir lattare att vara med nagon/nagra man inte kanner. Hur gar det annars for henne?
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Prao som pensionär låter ju skoj.
  6. 3
    Prao som pensionär låter ju skoj.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Jag har lagt ut tråd hos min kompis bara så du vet. Det kan ju vara bra ändå att ha något att välja på om det skulle gå i lås, så kan hon tänka på saken...
  8. 4
    Jag har lagt ut tråd hos min kompis bara så du vet. Det kan ju vara bra ändå att ha något att välja på om det skulle gå i lås, så kan hon tänka på saken...
  9. Medlem sedan
    Feb 1999
    #5
    Ville. Men sedan hon skrev ett tal om for och emot avlivning andrade hon pa sig. Jag fragade om jag skulle fraga min kontakt. Men hon tvekade.
  10. 5
    Ville. Men sedan hon skrev ett tal om for och emot avlivning andrade hon pa sig. Jag fragade om jag skulle fraga min kontakt. Men hon tvekade.
  11. Medlem sedan
    Feb 1999
    #6
    Spela bingo, ga pa stickcafe, somna framfor tvn, sova middag, sitta timmar i telefon.
  12. 6
    Spela bingo, ga pa stickcafe, somna framfor tvn, sova middag, sitta timmar i telefon.
  13. Medlem sedan
    Feb 1999
    #7
    Tack!

    Hittade en photoshop utlarllingssajt som aven lar ut pa hogskolan i Jkpng. Jag bad henne maila. De har en hel sida dedikerad for praktikanter, prao etc.
  14. 7
    Tack!

    Hittade en photoshop utlarllingssajt som aven lar ut pa hogskolan i Jkpng. Jag bad henne maila. De har en hel sida dedikerad for praktikanter, prao etc.
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Det låter som min mamma.
  16. 8
    Det låter som min mamma.

Liknande trådar

  1. PRAO
    By EvaKar in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 10:12
  2. Prao.
    By Maja Gräddnos in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-27, 14:40
  3. PRAO
    By fru_bill in forum _95 Alla barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 21:57
  4. PRAO
    By Nyponrosen in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 19:47
  5. PRAO
    By lavendelflickan in forum Tonåringar
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 17:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar