Dags för Enkät!!
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Dags för Enkät!!

    Tänkte det vore kul med en liten enkät nu!

    1.Vilken vecka är du i?

    2. Hur mår du idag?

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)

    5. Har du köpt några saker redan?

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?

    7. Hur länge har du tänkt jobba?

    8. Har ni kollat på vagn?
  2. 1
    Dags för Enkät!! Tänkte det vore kul med en liten enkät nu!

    1.Vilken vecka är du i?

    2. Hur mår du idag?

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)

    5. Har du köpt några saker redan?

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?

    7. Hur länge har du tänkt jobba?

    8. Har ni kollat på vagn?
  3. Medlem sedan
    Mar 2011
    #2
    Dags för Enkät!!

    Tänkte det vore kul med en liten enkät nu!

    1.Vilken vecka är du i? I vecka 13 enl sista mens, vecka 14 enl UL

    2. Hur mår du idag? Förutom tröttheten mår jag bra nu

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Jag vill gärna veta, mest för det är praktiskt.. men mannen ville inte. Jag kan nog få honom att ändra sig

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Har funderat på många, men inget som känns helt självklart som när jag väntade dottern

    5. Har du köpt några saker redan? Nej, inte än. Har det mesta kvar från förra gången, fast mammakläder har jag köpt

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Längtar inte direkt efter nåt, även om jag förmodligen kommer njuta av ett glas vin sen

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Ungefär som förra gången, ca 2 veckor innan bf. Kanske lite tidigare..

    8. Har ni kollat på vagn? Vi ärvde en vagn förra gången som vi inte gillade utan köpte en Stokke sittvagn så nu har jag tittat på liggvagnsdelen. Hoppas den passar bara..

    Kraam
  4. 2
    Dags för Enkät!!

    Tänkte det vore kul med en liten enkät nu!

    1.Vilken vecka är du i? I vecka 13 enl sista mens, vecka 14 enl UL

    2. Hur mår du idag? Förutom tröttheten mår jag bra nu

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Jag vill gärna veta, mest för det är praktiskt.. men mannen ville inte. Jag kan nog få honom att ändra sig

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Har funderat på många, men inget som känns helt självklart som när jag väntade dottern

    5. Har du köpt några saker redan? Nej, inte än. Har det mesta kvar från förra gången, fast mammakläder har jag köpt

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Längtar inte direkt efter nåt, även om jag förmodligen kommer njuta av ett glas vin sen

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Ungefär som förra gången, ca 2 veckor innan bf. Kanske lite tidigare..

    8. Har ni kollat på vagn? Vi ärvde en vagn förra gången som vi inte gillade utan köpte en Stokke sittvagn så nu har jag tittat på liggvagnsdelen. Hoppas den passar bara..

    Kraam
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Roligt initiativ

    1.Vilken vecka är du i? vecka 13

    2. Hur mår du idag? Illamånede, kräktes så sent som idag. Trött och ofta huvudvärk.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Ja, det gjorde vi inte förra gången, men jag ångrade mig, nu önskar sig sonen en lillasyster och både därför och för att det är praktiskt kommer vi ta reda på könet.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det). Fundera - ja, men vi har inte hittat några som vi tycker är riktigt bra.

    5. Har du köpt några saker redan?
    Nej, har mycket sparat efter sonen.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Brieost på ett kex med ett glas rött vin.

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Mitt vikariat går ut i början av februari, så om jag inte blir förlängd så tar jag havandeskapspenning från dess.

    8. Har ni kollat på vagn?
    Nej, men vi kommer nog spana in någon vill vi ha och köpa från blocket. Har fyndat flera gånger där! Senaste en Emmaljunga scooter, men den kan inte användas från födseln, då den inte har helt liggläge.
  6. 3
    Roligt initiativ

    1.Vilken vecka är du i? vecka 13

    2. Hur mår du idag? Illamånede, kräktes så sent som idag. Trött och ofta huvudvärk.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Ja, det gjorde vi inte förra gången, men jag ångrade mig, nu önskar sig sonen en lillasyster och både därför och för att det är praktiskt kommer vi ta reda på könet.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det). Fundera - ja, men vi har inte hittat några som vi tycker är riktigt bra.

    5. Har du köpt några saker redan?
    Nej, har mycket sparat efter sonen.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Brieost på ett kex med ett glas rött vin.

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Mitt vikariat går ut i början av februari, så om jag inte blir förlängd så tar jag havandeskapspenning från dess.

    8. Har ni kollat på vagn?
    Nej, men vi kommer nog spana in någon vill vi ha och köpa från blocket. Har fyndat flera gånger där! Senaste en Emmaljunga scooter, men den kan inte användas från födseln, då den inte har helt liggläge.
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Du då?
  8. 4
    Du då?
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    Just det kanske ska svara själv också!

    1.Vilken vecka är du i? Vecka 15

    2. Hur mår du idag? Trött, trött och illamående

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Ja det kommer vi

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Nej har inte ett enda namn ännu!

    5. Har du köpt några saker redan?
    Nej bara byxor till mig själv

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Ett glas vin vore ju trevligt!

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Får se förra gången blev jag sjukskriven 1 månad innan

    8. Har ni kollat på vagn?
    Yes det har vi det blir en Bugaboo Cameleon
  10. 5
    Just det kanske ska svara själv också!

    1.Vilken vecka är du i? Vecka 15

    2. Hur mår du idag? Trött, trött och illamående

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Ja det kommer vi

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Nej har inte ett enda namn ännu!

    5. Har du köpt några saker redan?
    Nej bara byxor till mig själv

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Ett glas vin vore ju trevligt!

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Får se förra gången blev jag sjukskriven 1 månad innan

    8. Har ni kollat på vagn?
    Yes det har vi det blir en Bugaboo Cameleon
  11. Medlem sedan
    Oct 2009
    #6
    1.Vilken vecka är du i? Vecka 13.3

    2. Hur mår du idag? Upp och ner. vissa dagar känner jag mig super medan andra är bara skit med illamående och trötthet.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Jag vill men min man vill inte

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Jaqueline om det blir en flicka. Edvard eller Edward (inte bestämt stavningen) om det blir en pojke

    5. Har du köpt några saker redan?
    Nej men vi har det mesta eftersom vi har en 2:åring hemma

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Kaffe!! kaffe triggar mitt illamående

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Så länge som möjligt

    8. Har ni kollat på vagn?
    Japp, en Babyjogger select
  12. 6
    1.Vilken vecka är du i? Vecka 13.3

    2. Hur mår du idag? Upp och ner. vissa dagar känner jag mig super medan andra är bara skit med illamående och trötthet.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Jag vill men min man vill inte

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Jaqueline om det blir en flicka. Edvard eller Edward (inte bestämt stavningen) om det blir en pojke

    5. Har du köpt några saker redan?
    Nej men vi har det mesta eftersom vi har en 2:åring hemma

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Kaffe!! kaffe triggar mitt illamående

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Så länge som möjligt

    8. Har ni kollat på vagn?
    Japp, en Babyjogger select
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    1.Vilken vecka är du i? 13+0

    2. Hur mår du idag? Förkyld men feberfri.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Ja, om bebisen visar det

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Vera, Mira eller Melanie. Alexander, Luke eller Nico. Kanske

    5. Har du köpt några saker redan? Lite kläder och babyskydd.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Ostbricka.

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Är hemmafru.

    8. Har ni kollat på vagn? Har köpt liggdel till vår Mountain buggy. Börjar med den iaf, blir med all säkerhet flera vagnar efter det.
  14. 7
    1.Vilken vecka är du i? 13+0

    2. Hur mår du idag? Förkyld men feberfri.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Ja, om bebisen visar det

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Vera, Mira eller Melanie. Alexander, Luke eller Nico. Kanske

    5. Har du köpt några saker redan? Lite kläder och babyskydd.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Ostbricka.

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Är hemmafru.

    8. Har ni kollat på vagn? Har köpt liggdel till vår Mountain buggy. Börjar med den iaf, blir med all säkerhet flera vagnar efter det.
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    1.Vilken vecka är du i? 13

    2. Hur mår du idag?Börjar bli bättre mindre illamående men mycket trött.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Tror inte det

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Nej inte direkt

    5. Har du köpt några saker redan? Nej vill vänta lite

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Ost och öl

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Så länge som möjligt, kan jobba med enklare saker hemifrån så det ska nog gå bra.

    8. Har ni kollat på vagn? Fick erbjudande om syrrans som hon tänkte göra sig av med den är i bra skick.
  16. 8
    1.Vilken vecka är du i? 13

    2. Hur mår du idag?Börjar bli bättre mindre illamående men mycket trött.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Tror inte det

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Nej inte direkt

    5. Har du köpt några saker redan? Nej vill vänta lite

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Ost och öl

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Så länge som möjligt, kan jobba med enklare saker hemifrån så det ska nog gå bra.

    8. Har ni kollat på vagn? Fick erbjudande om syrrans som hon tänkte göra sig av med den är i bra skick.
  17. Medlem sedan
    Aug 2009
    #9
    1.Vilken vecka är du i?
    V. 13 (12+3)

    2. Hur mår du idag?
    Illa! Det har börjat bli bättre men idag verkar bli ett bakslag. Har precis spytt utanför porten till jobbet. Blä!

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Nej det är roligare att få den överraskningen vid förlossningen.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Nej jag har funderat lite. Gillar Isak, Johannes och Emil, men har inga flicknamn och har inte diskuterat med maken än (förutom Isak som han inte gillade).

    5. Har du köpt några saker redan?
    Inte än men jag ska snart gå och köpa en ny bärsjal!

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Inget speciellt, jag längtar mest efter att äta och dricka fritt, utan illamående, halsbränna eller andra gravidproblem. Framför allt att dricka ett stort glas vatten på en gång, för det kan jag inte nu utan att må illa.

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Till ca 2 veckor innan BF, beroende på hur jag mår. Har ju barn sedan innan, så det kan nog bli lugnare på kontoret än hemma med honom

    8. Har ni kollat på vagn?
    Nej, vi struntar i vagn den här gången och kör bara på bärsjal/sele.
  18. 9
    1.Vilken vecka är du i?
    V. 13 (12+3)

    2. Hur mår du idag?
    Illa! Det har börjat bli bättre men idag verkar bli ett bakslag. Har precis spytt utanför porten till jobbet. Blä!

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Nej det är roligare att få den överraskningen vid förlossningen.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Nej jag har funderat lite. Gillar Isak, Johannes och Emil, men har inga flicknamn och har inte diskuterat med maken än (förutom Isak som han inte gillade).

    5. Har du köpt några saker redan?
    Inte än men jag ska snart gå och köpa en ny bärsjal!

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Inget speciellt, jag längtar mest efter att äta och dricka fritt, utan illamående, halsbränna eller andra gravidproblem. Framför allt att dricka ett stort glas vatten på en gång, för det kan jag inte nu utan att må illa.

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Till ca 2 veckor innan BF, beroende på hur jag mår. Har ju barn sedan innan, så det kan nog bli lugnare på kontoret än hemma med honom

    8. Har ni kollat på vagn?
    Nej, vi struntar i vagn den här gången och kör bara på bärsjal/sele.
  19. Medlem sedan
    Oct 2009
    #10
    1.Vilken vecka är du i?
    - v 15 (14+3)

    2. Hur mår du idag?
    - Ok. Trött men annars ok.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    - Vet inte men jag tror inte det.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    - Nej

    5. Har du köpt några saker redan?
    - Nej, börjar kika på det efter RUl om ca 4 v.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    - Brieost & kex...

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    - Är hemmamamma

    8. Har ni kollat på vagn?
    - Ja, men det är en jungel... Det lutar dock åt att det blir en Emmaljunga City Cross (begagnat)
  20. 10
    1.Vilken vecka är du i?
    - v 15 (14+3)

    2. Hur mår du idag?
    - Ok. Trött men annars ok.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    - Vet inte men jag tror inte det.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    - Nej

    5. Har du köpt några saker redan?
    - Nej, börjar kika på det efter RUl om ca 4 v.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    - Brieost & kex...

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    - Är hemmamamma

    8. Har ni kollat på vagn?
    - Ja, men det är en jungel... Det lutar dock åt att det blir en Emmaljunga City Cross (begagnat)
  21. Anonym
    #11
    Är det så bra för det lilla livet om ni bara kör på sele/bärsjal?
  22. 11
    Är det så bra för det lilla livet om ni bara kör på sele/bärsjal?
  23. Medlem sedan
    Aug 2009
    #12
    Det gjorde vi med sonen och det trivdes vi bra med alla tre. Jag tror närheten i en sjal är bättre än att ligga ensam i vagnen, men det får ju var och en avgöra vad som passar dem.
  24. 12
    Det gjorde vi med sonen och det trivdes vi bra med alla tre. Jag tror närheten i en sjal är bättre än att ligga ensam i vagnen, men det får ju var och en avgöra vad som passar dem.
  25. Medlem sedan
    May 2007
    #13
    Ja det finns många fördelar med sjal, tror jag ska testa, använde mest bärsele och vagn sist. Men min syster har inspirerat mig för hon använder mestadels sjal och det verkar så smidigt! Vad har du haft för sjal?
  26. 13
    Ja det finns många fördelar med sjal, tror jag ska testa, använde mest bärsele och vagn sist. Men min syster har inspirerat mig för hon använder mestadels sjal och det verkar så smidigt! Vad har du haft för sjal?
  27. Medlem sedan
    Sep 2009
    #14
    1.Vilken vecka är du i? 14

    2. Hur mår du idag? Trött, illamående och kräks hela tiden samt att jag för stunden är förkyld. Är sjukskriven, får hoppas att FK godkänner.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Ja om det syns, gjorde det inte förra gången på RUL men jag får göra extra tillväxt UL runt vecka 30 och då fick vi reda på det förra gången

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Jo vi har börjat fundera men det var väldigt svårt den här gången, måste ju fungera ihop med Astrid.

    5. Har du köpt några saker redan? Nej, har så mycket efter dottern, men vill väll ha lite nya kläder som bara är för den här bebisen (roligt att spara till de blir äldre) men det får vänta tills vi vet vad det är.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Inget speciellt, mer att bara kunna äta utan att vara orolig om det ska komma upp igen samt att kunna vara sugen på mat igen och inte vara tvungen för att inte kräkas.

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Har inte tänkt så långt. Förra gången var jag sjukskriven två månader innan pga foglossning.

    8. Har ni kollat på vagn?Har vagn sedan dottern, frågan är bara om det räcker med en enkelvagn där dottern få stå på bräda eller om man behöver en tvilling vagn. Hon kommer ju bara vara två när nästa kommer men jag avvaktar lite.
    Väntar första barnet med BF 8 feb 2010.
  28. 14
    1.Vilken vecka är du i? 14

    2. Hur mår du idag? Trött, illamående och kräks hela tiden samt att jag för stunden är förkyld. Är sjukskriven, får hoppas att FK godkänner.

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Ja om det syns, gjorde det inte förra gången på RUL men jag får göra extra tillväxt UL runt vecka 30 och då fick vi reda på det förra gången

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Jo vi har börjat fundera men det var väldigt svårt den här gången, måste ju fungera ihop med Astrid.

    5. Har du köpt några saker redan? Nej, har så mycket efter dottern, men vill väll ha lite nya kläder som bara är för den här bebisen (roligt att spara till de blir äldre) men det får vänta tills vi vet vad det är.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Inget speciellt, mer att bara kunna äta utan att vara orolig om det ska komma upp igen samt att kunna vara sugen på mat igen och inte vara tvungen för att inte kräkas.

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Har inte tänkt så långt. Förra gången var jag sjukskriven två månader innan pga foglossning.

    8. Har ni kollat på vagn?Har vagn sedan dottern, frågan är bara om det räcker med en enkelvagn där dottern få stå på bräda eller om man behöver en tvilling vagn. Hon kommer ju bara vara två när nästa kommer men jag avvaktar lite.
  29. Medlem sedan
    Jul 2011
    #15
    Kul!

    1.Vilken vecka är du i? 13+0

    2. Hur mår du idag? Trött, känns lite i magen efter mkp

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Nej, men jag är nyfiken

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Ja, tex Harald, Ralf, Doris...

    5. Har du köpt några saker redan? En mössa med ögonlapp (sovmössa)

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Farliga ostar och vin

    7. Hur länge har du tänkt jobba? till 2-4 veckor innan

    8. Har ni kollat på vagn? På Blocket tidigare, nu har det kommit av sig eftersom det är osäkert allting.
  30. 15
    Kul!

    1.Vilken vecka är du i? 13+0

    2. Hur mår du idag? Trött, känns lite i magen efter mkp

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Nej, men jag är nyfiken

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Ja, tex Harald, Ralf, Doris...

    5. Har du köpt några saker redan? En mössa med ögonlapp (sovmössa)

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Farliga ostar och vin

    7. Hur länge har du tänkt jobba? till 2-4 veckor innan

    8. Har ni kollat på vagn? På Blocket tidigare, nu har det kommit av sig eftersom det är osäkert allting.
  31. Medlem sedan
    Jan 2005
    #16
    1.Vilken vecka är du i?
    Vecka 13+

    2. Hur mår du idag?
    Hyfsat bra faktiskt

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Nej, inte aktivt kolla fast avslöjar den som gör RUL så tackar vi inte nej till infon.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Jag men inga andra. Flicka skulle jag vilja Iris och pojke Levi eller Niels. Fast det är ju jag det. Mina flickor tycker att Iris är ett jättefult namn så vi får väl se....

    5. Har du köpt några saker redan?
    Inte en enda till bebisen men till mig har jag just börjat handla, börjar ju bli tjock nu.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Ingenting faktiskt

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Fram till sportlovet sedan tar jag nog ledigt

    8. Har ni kollat på vagn?
    Jag har, lutar åt en Bugaboo Cameleon.
  32. 16
    1.Vilken vecka är du i?
    Vecka 13+

    2. Hur mår du idag?
    Hyfsat bra faktiskt

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke?
    Nej, inte aktivt kolla fast avslöjar den som gör RUL så tackar vi inte nej till infon.

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det)
    Jag men inga andra. Flicka skulle jag vilja Iris och pojke Levi eller Niels. Fast det är ju jag det. Mina flickor tycker att Iris är ett jättefult namn så vi får väl se....

    5. Har du köpt några saker redan?
    Inte en enda till bebisen men till mig har jag just börjat handla, börjar ju bli tjock nu.

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten?
    Ingenting faktiskt

    7. Hur länge har du tänkt jobba?
    Fram till sportlovet sedan tar jag nog ledigt

    8. Har ni kollat på vagn?
    Jag har, lutar åt en Bugaboo Cameleon.
  33. Medlem sedan
    Jul 2009
    #17
    Hur gick det idag? Kramar!
  34. 17
    Hur gick det idag? Kramar!
  35. Medlem sedan
    Jul 2011
    #18
    1.Vilken vecka är du i? 12

    2. Hur mår du idag? Kräkdåligt, får behålla mat och vätska lite bättre och bättre så länge jag ligger still på rygg. Rör jag mig uppe kräks jag ganska omedelbart, nyäten eller oäten...

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Nej. Man kommer för alltid att veta det sedan så den lilla kan få ha den hemligheten ett tag

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Ja typ hur många som helst, mest min man som ägnar sig åt det än så länge.

    5. Har du köpt några saker redan? Nix

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Ja, att äta och dricka länktar jag till. Vad som helst.

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Så snart som jag börjar jobba igen efter sjukskrivning för illamående (när det går över) så länge som möjligt!

    8. Har ni kollat på vagn? Bara kollat vad som finns på Blocket, vi kommer köpa begagnat tror vi.
  36. 18
    1.Vilken vecka är du i? 12

    2. Hur mår du idag? Kräkdåligt, får behålla mat och vätska lite bättre och bättre så länge jag ligger still på rygg. Rör jag mig uppe kräks jag ganska omedelbart, nyäten eller oäten...

    3. Kommer ni att kolla om det blir en flicka eller pojke? Nej. Man kommer för alltid att veta det sedan så den lilla kan få ha den hemligheten ett tag

    4. Har ni börjat fundera på namn, isåna fall vilka (om du vill avslöja det) Ja typ hur många som helst, mest min man som ägnar sig åt det än så länge.

    5. Har du köpt några saker redan? Nix

    6. Vad längtar du mest till att äta/dricka efter graviditeten? Ja, att äta och dricka länktar jag till. Vad som helst.

    7. Hur länge har du tänkt jobba? Så snart som jag börjar jobba igen efter sjukskrivning för illamående (när det går över) så länge som möjligt!

    8. Har ni kollat på vagn? Bara kollat vad som finns på Blocket, vi kommer köpa begagnat tror vi.
  37. Medlem sedan
    Aug 2009
    #19
    Jag kan prata sjalar i all oändlighet, så jag fortsätter detta i en ny tråd så att vi inte snurrar till enkättråden!
  38. 19
    Jag kan prata sjalar i all oändlighet, så jag fortsätter detta i en ny tråd så att vi inte snurrar till enkättråden!
  39. Medlem sedan
    May 2007
    #20
  40. 20
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Enkät-dags!
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 19:20
  2. enkät dags!!!!
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 17:52
  3. Enkät dags!!
    By Malin in forum Småbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar