resa i slutet av september
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    resa i slutet av september

    vi tänkte resa i slutet av september med vår 2 åriga dotter.Vi är ute efter sol och bad men är ganska kluvna på vart vi ska resa.Vi funderar på Cypern, Egypten eller Kreta. Är det någon som har ngt annat förslag eller något bra förslag???
  2. 1
    resa i slutet av september vi tänkte resa i slutet av september med vår 2 åriga dotter.Vi är ute efter sol och bad men är ganska kluvna på vart vi ska resa.Vi funderar på Cypern, Egypten eller Kreta. Är det någon som har ngt annat förslag eller något bra förslag???
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Jag hade valt Cypern, det är oftast bättre väder där än på Kreta, som kan vara ett litet osäkert kort i slutet av sep.
  4. 2
    Jag hade valt Cypern, det är oftast bättre väder där än på Kreta, som kan vara ett litet osäkert kort i slutet av sep.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Håller med om än av andra skäl

    Den politiska situationen i Cypern känns lugnare än både Egypten och Grekland just nu.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Håller med om än av andra skäl Den politiska situationen i Cypern känns lugnare än både Egypten och Grekland just nu.
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Jag har bara varit i Italien i september och det var alldeles underbart väder då. Vi ska dit nu igen om en vecka
  8. 4
    Jag har bara varit i Italien i september och det var alldeles underbart väder då. Vi ska dit nu igen om en vecka
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Men i Grekland känner man inte av det, förutom priserna då. Har varit i Grekland (athen) i en månad utan att märka något.
  10. 5
    Men i Grekland känner man inte av det, förutom priserna då. Har varit i Grekland (athen) i en månad utan att märka något.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Turkiet är perfekt då, jag åker själv nu den 22 sep.
  12. 6
    Turkiet är perfekt då, jag åker själv nu den 22 sep.
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    turkiet
  14. 7
    turkiet
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    Kan säkert gå bra

    Skall jag boka en resa så vill jag helst känna mig säker på att den blir av också. Risken för proteststrejker är väl knappast över ännu i Grekland? Italienarna strejkade i protest mot sitt sparpaket såg jag häromdagen.

    Jag har inget emot att fara till Grekland på något sätt, just nu känns det som om jag hade valt ett annat resmål bara.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    Kan säkert gå bra Skall jag boka en resa så vill jag helst känna mig säker på att den blir av också. Risken för proteststrejker är väl knappast över ännu i Grekland? Italienarna strejkade i protest mot sitt sparpaket såg jag häromdagen.

    Jag har inget emot att fara till Grekland på något sätt, just nu känns det som om jag hade valt ett annat resmål bara.
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9

    Spanien!

    Jag föreslåt alltid Spanien, men jag tror att det blir bra vart du än åker. Jag hade nog dock undvikit Egypen (och möjligen också Turkiet) pga magsjuka. Spanien regerar!
  18. 9
    Spanien! Jag föreslåt alltid Spanien, men jag tror att det blir bra vart du än åker. Jag hade nog dock undvikit Egypen (och möjligen också Turkiet) pga magsjuka. Spanien regerar!

Liknande trådar

  1. Någon som ska ha i slutet av september?
    By EBarenthien in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-21, 00:11
  2. Mallorca slutet av september?!
    By purple in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 15:34
  3. resa i september?
    By mixie71 in forum Resesnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 21:29
  4. Resa i slutet på september?
    By Myggis m A&G in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 10:01
  5. Rhodos i slutet av september?
    By agly in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 19:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar