ombokning ryanairbiljett begränsningar?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    ombokning ryanairbiljett begränsningar?

    Hej

    Jag ska boka om en ryanairbiljett (ganska dyr sådan pga betalt incheckat bagage), från oktober till april. Nu finns ju inte aprilbiljetterna är, kan man skjuta på resan fler gånger, nån som vet hur man bäst löser det?
    I much prefer whining to counting my blessings!
  2. 1
    ombokning ryanairbiljett begränsningar? Hej

    Jag ska boka om en ryanairbiljett (ganska dyr sådan pga betalt incheckat bagage), från oktober till april. Nu finns ju inte aprilbiljetterna är, kan man skjuta på resan fler gånger, nån som vet hur man bäst löser det?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jag tror det finns i alla fall till Italien , jag kikade på april, maj förra förra veckan men valde åka i mars.
  4. 2
    Jag tror det finns i alla fall till Italien , jag kikade på april, maj förra förra veckan men valde åka i mars.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    50€ per riktning?

    Jag tror nog ändå att det blir billigare att boka nya biljetter. Ombokningsavgift med 50€ per riktning gör ju att det måste vara väldigt dyra biljetter för att det ska löna sig...
  6. 3
    50€ per riktning? Jag tror nog ändå att det blir billigare att boka nya biljetter. Ombokningsavgift med 50€ per riktning gör ju att det måste vara väldigt dyra biljetter för att det ska löna sig...
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    det är ifs en enkel biljett, som kostade nästan 3000 så det kan ju vara värt 50 euro.
    I much prefer whining to counting my blessings!
  8. 4
    det är ifs en enkel biljett, som kostade nästan 3000 så det kan ju vara värt 50 euro.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Bara om den nya biljetten är dyrare..

    Dyrare än 50 € alltså. Man kan ju bara byta en gång för 50 € och du har ju bara nytta av din dyra biljett om du ska boka en ny dyr biljett...
    En bokad Ryanaribiljett brukar i praktiken inte vara ombokningsbar annat än om man ska förskjuta resan med kort varsel.
  10. 5
    Bara om den nya biljetten är dyrare.. Dyrare än 50 € alltså. Man kan ju bara byta en gång för 50 € och du har ju bara nytta av din dyra biljett om du ska boka en ny dyr biljett...
    En bokad Ryanaribiljett brukar i praktiken inte vara ombokningsbar annat än om man ska förskjuta resan med kort varsel.

Liknande trådar

  1. Ombokning av icke återbetalbar
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-04-17, 19:18
  2. Mer Fyrverkeri-begränsningar än nu?
    By Omaster in forum Politik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-31, 18:24
  3. På tal om begränsningar
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-07-29, 05:43
  4. Ombokning pga inställt tåg?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-02-27, 21:29
  5. Begränsningar
    By Fröken BL in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 06:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar