Filt från Libero
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Filt från Libero

    Hejsan!
    För ett tag sedan kunde man få en lurvig grå filt med blått kantband när man skickade in kvitton från blöjköp av Libero.
    Min son älskar den. Nu skulle jag vilja hitta en till då jag bävar för om vi skulle tappa bort den.Köper gärna en fräsch till rimligt pris. Hjälp mig snälla!!
  2. 1
    Filt från Libero Hejsan!
    För ett tag sedan kunde man få en lurvig grå filt med blått kantband när man skickade in kvitton från blöjköp av Libero.
    Min son älskar den. Nu skulle jag vilja hitta en till då jag bävar för om vi skulle tappa bort den.Köper gärna en fräsch till rimligt pris. Hjälp mig snälla!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    om du inte får fatt i en, så börja "sälja in" en till filt. min dotter har också en sådan där speciell filt, och jag har precis köpt en "gosedjurskudde" på Åhléns som jag har lagt i min säng. min tanke är att hon så småningom ska koppla ihop trygghet med den också. till sonen hade jag tre olika filtar som han accepterade - det var väldigt praktiskt.
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  4. 2
    om du inte får fatt i en, så börja "sälja in" en till filt. min dotter har också en sådan där speciell filt, och jag har precis köpt en "gosedjurskudde" på Åhléns som jag har lagt i min säng. min tanke är att hon så småningom ska koppla ihop trygghet med den också. till sonen hade jag tre olika filtar som han accepterade - det var väldigt praktiskt.

Liknande trådar

  1. Filt från Libero
    By tjolahoppsan in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-07, 21:13
  2. Filt från Libero
    By tjolahoppsan in forum _1007 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-07, 21:12
  3. EFTERLYSNING FILT FRÅN POP!!
    By Cesse m.4 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-12, 14:32
  4. Nypris filt från Po.p?
    By -LillaMy- in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 16:02
  5. Småbarnshäftet från Libero
    By anna197 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 23:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar