Handlat bebiskläder
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Handlat bebiskläder

    Igår kväll shoppade jag loss och handlade de sötaste bebiskläder jag nånsin sett!! Blev bla en helt underbart söt liten jeansklänning med volang på armarna och en ursöt bomullskofta.. ahh

    Fast tyvärr inte till mig själv utan till en kollega som fick en tjej i somras.. Kollade faktiskt på att köpa nåt till min lilla också men fick valångest och tyckte det kändes för tidigt.. fast jag verkligen vill och hade bestämt att jag får efter KUB-testet
  2. 1
    Handlat bebiskläder Igår kväll shoppade jag loss och handlade de sötaste bebiskläder jag nånsin sett!! Blev bla en helt underbart söt liten jeansklänning med volang på armarna och en ursöt bomullskofta.. ahh

    Fast tyvärr inte till mig själv utan till en kollega som fick en tjej i somras.. Kollade faktiskt på att köpa nåt till min lilla också men fick valångest och tyckte det kändes för tidigt.. fast jag verkligen vill och hade bestämt att jag får efter KUB-testet
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Kul, trodde först du köpt till dig själv och tänkte att nu är hon säker på att det blir en tjej, inte för att jag är så bestämd med kill - och tjej- färger men en klänning sätter jag inte på en kille, om han inte vill klä ut sig förstås

    Ja, kul jag vill också handla.
  4. 2
    Kul, trodde först du köpt till dig själv och tänkte att nu är hon säker på att det blir en tjej, inte för att jag är så bestämd med kill - och tjej- färger men en klänning sätter jag inte på en kille, om han inte vill klä ut sig förstås

    Ja, kul jag vill också handla.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Åh! Gud vad mys!
  6. 3
    Åh! Gud vad mys!

Liknande trådar

  1. bebiskläder
    By Milla&Tilde in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 19:41
  2. Ang bebiskläder
    By MalinBV in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 10:45
  3. Handlat bebiskläder
    By annot in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 17:41
  4. Det här med bebiskläder
    By blixten80 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 08:53
  5. handlat bebiskläder!!
    By ninaaa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 18:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar