Vad händer med ankomstgruppen efter Mars
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Vad händer med ankomstgruppen efter Mars

    Jag funderar bara om någon vet vad som händer med ankomstgruppen när mars månad är slut.
    Det verkar som att den bara slutar finnas? Jag menar man kanske än mer vill prata med någon som har en baby kring samma vecka än att man vill prata med någon i samma graviditetsvecka, särskillt om man är förstagångs förälder. Är det inte underligt att den inte finns kvar sen?
    Jag vet att ni/någon bildat en grupp på facebook, men jag har ingen användare och jag tänker inte skaffa någon heller.
    Bara en tanke jag fått då jag surfat runt på sidan och började leta efter hur det gått för dom som födde i Augusti. kan inte hitta deras ankomstgrupp bara.
  2. 1
    Vad händer med ankomstgruppen efter Mars Jag funderar bara om någon vet vad som händer med ankomstgruppen när mars månad är slut.
    Det verkar som att den bara slutar finnas? Jag menar man kanske än mer vill prata med någon som har en baby kring samma vecka än att man vill prata med någon i samma graviditetsvecka, särskillt om man är förstagångs förälder. Är det inte underligt att den inte finns kvar sen?
    Jag vet att ni/någon bildat en grupp på facebook, men jag har ingen användare och jag tänker inte skaffa någon heller.
    Bara en tanke jag fått då jag surfat runt på sidan och började leta efter hur det gått för dom som födde i Augusti. kan inte hitta deras ankomstgrupp bara.
  3. Anonym
    #2
    Hej!

    Skulle tro att gruppen byter namn till typ 1203 Marsbarn.
    Det finns en massa såna grupper om du scrollar längst ner bland forumämnena.
  4. 2
    Hej!

    Skulle tro att gruppen byter namn till typ 1203 Marsbarn.
    Det finns en massa såna grupper om du scrollar längst ner bland forumämnena.
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Ja så är det! Jag är kvar i mitt gamla forum (som nu är _0712 Decemberbarn) så namnet omvandlas bara och gruppen finns kvar!
  6. 3
    Ja så är det! Jag är kvar i mitt gamla forum (som nu är _0712 Decemberbarn) så namnet omvandlas bara och gruppen finns kvar!
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Precis! Först flyttas gruppen till bebis och sedan till barn efter ett år!
  8. 4
    Precis! Först flyttas gruppen till bebis och sedan till barn efter ett år!
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Aha, jag har inte sett dom grupperna. skall kolla efter mer noga
    Tack för svaren
  10. 5
    Aha, jag har inte sett dom grupperna. skall kolla efter mer noga
    Tack för svaren
  11. Medlem sedan
    May 2007
    #6
    Ja just det, först föräldragrupper under bebis och sedan föräldragrupper under barn.....
  12. 6
    Ja just det, först föräldragrupper under bebis och sedan föräldragrupper under barn.....
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Vår ankomstgrupp från december 2003 finns kvar. Det är dock inte många som använder den, men den finns där. Kan säga att året efter barnen var födda så användes den flitigt. Så används den bara, så ligger den kvar!
  14. 7
    Vår ankomstgrupp från december 2003 finns kvar. Det är dock inte många som använder den, men den finns där. Kan säga att året efter barnen var födda så användes den flitigt. Så används den bara, så ligger den kvar!

Liknande trådar

  1. Vad händer efter +?
    By + och förvirrad in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-13, 12:21
  2. Jaha, Händer det något roligt i mars?
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 18:15
  3. Vad händer efter LVU-hemmet?
    By anonym idag in forum Tonåringar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 21:22
  4. Vad händer efter ev avslag (put)?
    By svägerskan in forum Föräldraskap
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 23:31
  5. Vad händer efter 2½ år?
    By Sicily in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 21:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar