Äntligen
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Äntligen

    Äntligen, imorgon är det dax.
    Ska få se vårt lilla pyre. Har längtat otroligt mycket efter den dagen. Även om jag har haft väldigt mysko och otäcka tankar om hur han/hon kommer att se ut.
    Min sambo är också helt uppspelt han fågade säkert en 3-4 gånger igår om när det var vi skulle på UL. -Var det kl 13??
  2. 1
    Äntligen Äntligen, imorgon är det dax.
    Ska få se vårt lilla pyre. Har längtat otroligt mycket efter den dagen. Även om jag har haft väldigt mysko och otäcka tankar om hur han/hon kommer att se ut.
    Min sambo är också helt uppspelt han fågade säkert en 3-4 gånger igår om när det var vi skulle på UL. -Var det kl 13??
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Hihi ja vi ska också på UL imorgon kl 11. Spännande, har längtat mycket! Fast nervöst också. Ibland tror jag att jag bara drömmer att det finns någon där, trots alla graviditetssymtom
  4. 2
    Hihi ja vi ska också på UL imorgon kl 11. Spännande, har längtat mycket! Fast nervöst också. Ibland tror jag att jag bara drömmer att det finns någon där, trots alla graviditetssymtom

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar