snälla håll tummarna...
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    snälla håll tummarna...

    för mig på torsdag nästa vecka! för då ska jag träffa rektorn för den skola som jag har varit på intervju i början på sommaren. han ringde mig igår kväll och sa att dom behövde träffa mig en gång till. så troligtvis står det mellan mig och en till. *glup!*
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    snälla håll tummarna... för mig på torsdag nästa vecka! för då ska jag träffa rektorn för den skola som jag har varit på intervju i början på sommaren. han ringde mig igår kväll och sa att dom behövde träffa mig en gång till. så troligtvis står det mellan mig och en till. *glup!*
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Japp! Hoppas att du får det!
  4. 2
    Japp! Hoppas att du får det!
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    håller tummarna! Det är förmodligen att de vill prata lönekrav då hade jag gissat, om ni inte pratat om det redan.
  6. 3
    håller tummarna! Det är förmodligen att de vill prata lönekrav då hade jag gissat, om ni inte pratat om det redan.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    tack för tumhållning! nu är det "bara" vänta och se....
  8. 4
    tack för tumhållning! nu är det "bara" vänta och se....
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    nä lönekrav har vi inte pratat om förut. detta är nytt för mig så jag vet inte hur det brukar gå till. låter helknasigt att man som snart 39-åring inte har haft ett fast jobb. har alltid varit tillfälliga jobb kortare och längre perioder. ska bli skönt med fast jobb när det väl händer.
    får se om jag missuppfattat som tror att det står mellan mig och en annan eller om jag verkligen fått jobbet och dom vill prata lön.
    tack för tumhållning!!!
  10. 5
    nä lönekrav har vi inte pratat om förut. detta är nytt för mig så jag vet inte hur det brukar gå till. låter helknasigt att man som snart 39-åring inte har haft ett fast jobb. har alltid varit tillfälliga jobb kortare och längre perioder. ska bli skönt med fast jobb när det väl händer.
    får se om jag missuppfattat som tror att det står mellan mig och en annan eller om jag verkligen fått jobbet och dom vill prata lön.
    tack för tumhållning!!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Håller tummarna sten hårt för dig.
  12. 6
    Håller tummarna sten hårt för dig.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Håller tummarna för att torsdag blir en lyckodag!
  14. 7
    Håller tummarna för att torsdag blir en lyckodag!
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    tack! nu återstår det att se hur det går. får försöka göra mitt bästa för ett gott intryck.
  16. 8
    tack! nu återstår det att se hur det går. får försöka göra mitt bästa för ett gott intryck.
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9
    hoppas jag med! tack!
  18. 9
    hoppas jag med! tack!

Liknande trådar

  1. Snälla håll tummarna
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 15:48
  2. Håll tummarna är ni snälla!!
    By agohiw in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 16:02
  3. Håll tummarna för mig, snälla!
    By Beamedbarn in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 21:42
  4. Snälla håll tummarna!
    By fru_bill in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 14:34
  5. Håll tummarna snälla
    By mariamed4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 20:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar