Äckligt
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Äckligt

    Jag har sedan några dagar tillbaka vattniga flytningar, någon som vet vad det kan vara?
    Eller någon annan som har det själv?
    Får byta trosskydd hur många gånger som helst varje dag
    frumotherwoman.blogspot.com
  2. 1
    Äckligt Jag har sedan några dagar tillbaka vattniga flytningar, någon som vet vad det kan vara?
    Eller någon annan som har det själv?
    Får byta trosskydd hur många gånger som helst varje dag
  3. Anonym
    #2
    Så har jag oxå haft, fast för några veckor sedan. Om vi nu ska gå in på detaljer så har de nu skiftat färg till typ limegult..Vet inte om det är bra? Men som sagt, så hade jag med, jätte jobbigt!
  4. 2
    Så har jag oxå haft, fast för några veckor sedan. Om vi nu ska gå in på detaljer så har de nu skiftat färg till typ limegult..Vet inte om det är bra? Men som sagt, så hade jag med, jätte jobbigt!
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Tillhör septembergruppen. Men ville bara skriva att jag har exakt så jag med.. vissa dagar måste jag t.o.m. ha binda för att det är så mycket och vattnigt. Man känner sig inte direkt fräsch... men jag antar att det hör till graviditeten
  6. 3
    Tillhör septembergruppen. Men ville bara skriva att jag har exakt så jag med.. vissa dagar måste jag t.o.m. ha binda för att det är så mycket och vattnigt. Man känner sig inte direkt fräsch... men jag antar att det hör till graviditeten
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Jag har precis samma sak. känns mer som om jag kissar på mig för att flytningen är så vattnig. Frågade BM om detta då jag undrade om det kunde vara vattenavgång men hon sa att det inte var det och att det var inte ovanlilgt att man fick vattnigare flytningar om jag fattade henne rätt.
  8. 4
    Jag har precis samma sak. känns mer som om jag kissar på mig för att flytningen är så vattnig. Frågade BM om detta då jag undrade om det kunde vara vattenavgång men hon sa att det inte var det och att det var inte ovanlilgt att man fick vattnigare flytningar om jag fattade henne rätt.
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Jag googlade llite igår på vttniga flytningar gravid och fick fram att det kan bli så av slemproppen när den lossnar. Så jag utgår från att det är så och då kan det ju fortfrande vara flera veckor kvar
    Fast jag har haft rätt mycket mensvärk idag men det är väl bara förvärkar.
  10. 5
    Jag googlade llite igår på vttniga flytningar gravid och fick fram att det kan bli så av slemproppen när den lossnar. Så jag utgår från att det är så och då kan det ju fortfrande vara flera veckor kvar
    Fast jag har haft rätt mycket mensvärk idag men det är väl bara förvärkar.
  11. Medlem sedan
    Mar 2011
    #6
    Jag var ju på dendär kursen i tisdags och då sa BM att vattniga flytningar i slutet är superdupernormalt. Men hon sa nog inte att det var slemproppen... Bara att de flesta får vattniga flytningar! Inget farligt
  12. 6
    Jag var ju på dendär kursen i tisdags och då sa BM att vattniga flytningar i slutet är superdupernormalt. Men hon sa nog inte att det var slemproppen... Bara att de flesta får vattniga flytningar! Inget farligt
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Japp, nog är det flytningar här med. Känns halvofräscht men bm sa att det är för att det ska hållas rent där nere i slemhinnorna. Slemproppen är nog en helt annan sak, tror jag.
    Sammandragningar eller förvärkar har jag också en hel del av. Ibland vet man inte om man ska vara glad att livmodern tränar, eller förskräckt! Tänker att det ingår...
  14. 7
    Japp, nog är det flytningar här med. Känns halvofräscht men bm sa att det är för att det ska hållas rent där nere i slemhinnorna. Slemproppen är nog en helt annan sak, tror jag.
    Sammandragningar eller förvärkar har jag också en hel del av. Ibland vet man inte om man ska vara glad att livmodern tränar, eller förskräckt! Tänker att det ingår...

Liknande trådar

  1. Åh fy så äckligt!
    By Gileae in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-12, 08:57
  2. Men vad äckligt
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 12:14
  3. Vad äckligt..
    By Hera Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 21:33
  4. Äckligt...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 01:22
  5. äckligt..
    By u in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-28, 17:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar