Jag har plussat!
_1205 Majbarn
  1. villvillvill
    #1

    Jag har plussat!

    Hej ! Jag är 31 och väntar nu tredje barnet, en liten sladdis ;-)
    Den här gången var jag helt övertygad om att det var kört eftersom jag tidigare fått positivt flera dagar innan bim och den här gången inte en tillstymmelse till streck. Men så igår, så kommer det! Ett svagt svagt megasvagt streck som dessutom innehåller lite färg. Idag när jag testade var det ännu starkare och går lätt att se, rosa är det också :-)
    Snälla lilla pyre stanna hos mig nu! Jag fick i början av sommaren avbryta en graviditet pga svåra missbildningar hos barnet (v 17) och efter detta blev jag snabbt gravid igen, men fick tidigt missfall. Nu är jag gravid på första försöket efter missfallet och är så otroligt rädd att jag inte ska få behålla den här lilla heller....usch , trodde inte jag skulle vara så orolig, men jag måste försöka att inte glädja mig alltför mycket. Men hur lätt är det när man bara är överlycklig?

    Hoppas att vi kan få följas här hela vägen, allihopa!
  2. 1
    Jag har plussat! Hej ! Jag är 31 och väntar nu tredje barnet, en liten sladdis ;-)
    Den här gången var jag helt övertygad om att det var kört eftersom jag tidigare fått positivt flera dagar innan bim och den här gången inte en tillstymmelse till streck. Men så igår, så kommer det! Ett svagt svagt megasvagt streck som dessutom innehåller lite färg. Idag när jag testade var det ännu starkare och går lätt att se, rosa är det också :-)
    Snälla lilla pyre stanna hos mig nu! Jag fick i början av sommaren avbryta en graviditet pga svåra missbildningar hos barnet (v 17) och efter detta blev jag snabbt gravid igen, men fick tidigt missfall. Nu är jag gravid på första försöket efter missfallet och är så otroligt rädd att jag inte ska få behålla den här lilla heller....usch , trodde inte jag skulle vara så orolig, men jag måste försöka att inte glädja mig alltför mycket. Men hur lätt är det när man bara är överlycklig?

    Hoppas att vi kan få följas här hela vägen, allihopa!
  3. Fyra hjärtan
    #2

    Grattis!

    Grattis Grattis!!

    Jag är BIM+4 idag och fortfarande inget pluss
    När fick du ett pluss? BIM+0?

    Jag väntar och längtar oxå

    Hoppas vi kan följas åt!
    Kram
  4. 2
    Grattis! Grattis Grattis!!

    Jag är BIM+4 idag och fortfarande inget pluss
    När fick du ett pluss? BIM+0?

    Jag väntar och längtar oxå

    Hoppas vi kan följas åt!
    Kram
  5. Anonym
    #3

    Grattis!

    Hoppas verkligen allt går bra den här gången :-)

    Vad roligt att det blev ett plus!!

    Jag har plussat TIDIGT i mina andra tre graviditeter så jag trodde att det var kört nu... TACK för att du delade med dig, nu kanske det finns hopp för mig med... Har alltid plussat i vecka tre + några dagar förut. OM jag skulle vara gravid nu skulle jag kunna plussa så "sent" som i v. 4...
  6. 3
    Grattis! Hoppas verkligen allt går bra den här gången :-)

    Vad roligt att det blev ett plus!!

    Jag har plussat TIDIGT i mina andra tre graviditeter så jag trodde att det var kört nu... TACK för att du delade med dig, nu kanske det finns hopp för mig med... Har alltid plussat i vecka tre + några dagar förut. OM jag skulle vara gravid nu skulle jag kunna plussa så "sent" som i v. 4...
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Grattis grattis!! Jag väntar också en sladdis, mina grabbar är 9 och 11 år. Men precis som du har jag svårt att riktigt glädjas ännu..Har svag livmoderhals och behöver förmodligen ett cerklage rätt snart, och håller liksom andan några veckor nu och hoppas den lill* väljer att stanna kvar. Jag har dessutom inte berättar för min man än.. Men jag vill verkligen ha detta lilla pyre. Håller tummarna att allt går bra för dig! Kram
  10. 5
    Grattis grattis!! Jag väntar också en sladdis, mina grabbar är 9 och 11 år. Men precis som du har jag svårt att riktigt glädjas ännu..Har svag livmoderhals och behöver förmodligen ett cerklage rätt snart, och håller liksom andan några veckor nu och hoppas den lill* väljer att stanna kvar. Jag har dessutom inte berättar för min man än.. Men jag vill verkligen ha detta lilla pyre. Håller tummarna att allt går bra för dig! Kram
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    Grattis! nu tycker jag att det ska gå hela vägen, i maj ska vi snusa liten bebis =) håller jag tummarna för! hade ma i juni så är lite skraj jag med, men sålänge jag är gravid tänker jag njuta...
  12. 6
    Grattis! nu tycker jag att det ska gå hela vägen, i maj ska vi snusa liten bebis =) håller jag tummarna för! hade ma i juni så är lite skraj jag med, men sålänge jag är gravid tänker jag njuta...
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Stort grattis och välkommen hit. Hoppas nu innerligt att det går hela vägen utan komplikationer för dig, det är du värd efter allt detta.
  14. 7
    Stort grattis och välkommen hit. Hoppas nu innerligt att det går hela vägen utan komplikationer för dig, det är du värd efter allt detta.
  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    åh vad roligt gumman, jättestort grattis till dig!! jag hoppas verkligen att detta lilla pyre får stanna hos er och mår bra! vilka glada nyheter

    stor kram från anna
  16. 8
    åh vad roligt gumman, jättestort grattis till dig!! jag hoppas verkligen att detta lilla pyre får stanna hos er och mår bra! vilka glada nyheter

    stor kram från anna
  17. villvillvill
    #9

    Tusen tack!

    Tack för alla grattis! Jag blir lite rörd här av alla fina svar! Jag plussade på vad jag tror var bim +2 eller så. Men jag vet inte riktigt. Hoppas hoppas och håller tummarna för er som väntar på plus!
    Hoppas att vi alla får behålla våra små nu.

    Tack så mycket annapanna!!! Jag brukar titta till er ibland :-)
  18. 9
    Tusen tack! Tack för alla grattis! Jag blir lite rörd här av alla fina svar! Jag plussade på vad jag tror var bim +2 eller så. Men jag vet inte riktigt. Hoppas hoppas och håller tummarna för er som väntar på plus!
    Hoppas att vi alla får behålla våra små nu.

    Tack så mycket annapanna!!! Jag brukar titta till er ibland :-)
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10

    Det blir ingen majbebis :-(

    ---
  20. 10
    Det blir ingen majbebis :-( ---
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11

    Oj då...

    ... inte anonym längre :-)
  22. 11
    Oj då... ... inte anonym längre :-)

Liknande trådar

  1. Har plussat
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:32
  2. Plussat i dag
    By Stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 18:33
  3. plussat
    By Starchildgirl in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:58
  4. PLUSSAT!
    By hemliga jag in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 10:08
  5. ni som plussat!
    By rock strongo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar