Giftinformationen,,,
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Giftinformationen,,,

    japp , dit fick vi ringa akut häromdagen , då Tim tuggade i sig och svalde en Portions snus...*wäk* Som tur var så var den ju använd och inte så mycket Nikotin kvar.... Men det var ingen fara enligt dom, han kunde kräkas och bli lite tilltagen men inget mer.... Jag tror Tim satt och ryste hela kvällen och fräste men ingen kräks...

    Så nu lärde sig pappa att man kan inte lägga saker överallt.....
  2. 1
    Giftinformationen,,, japp , dit fick vi ringa akut häromdagen , då Tim tuggade i sig och svalde en Portions snus...*wäk* Som tur var så var den ju använd och inte så mycket Nikotin kvar.... Men det var ingen fara enligt dom, han kunde kräkas och bli lite tilltagen men inget mer.... Jag tror Tim satt och ryste hela kvällen och fräste men ingen kräks...

    Så nu lärde sig pappa att man kan inte lägga saker överallt.....
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Jonathan gick inte så långt utan jag såg att han hade nåt i munnen, han såg väldigt skeptisk ut så jag petade ut de och såg att de va en snus. Jävlar va arg jag blev på min kille, han fick verkligen höra! Jonathan "grinade illa" en halvtimme efteråt sen återgick han till de normala.

    Skärpning pappor!
  4. 2
    Jonathan gick inte så långt utan jag såg att han hade nåt i munnen, han såg väldigt skeptisk ut så jag petade ut de och såg att de va en snus. Jävlar va arg jag blev på min kille, han fick verkligen höra! Jonathan "grinade illa" en halvtimme efteråt sen återgick han till de normala.

    Skärpning pappor!
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Usch, vilken tur att det gick bra!
    Snus är så äckligt imo. Pappan hemma här får inte kasta sitt snus annat än i en speciell dosa som han sen får kasta i soptunnan. (Delvis för att jag kräks av snusdoft när jag är gravid)
  6. 3
    Usch, vilken tur att det gick bra!
    Snus är så äckligt imo. Pappan hemma här får inte kasta sitt snus annat än i en speciell dosa som han sen får kasta i soptunnan. (Delvis för att jag kräks av snusdoft när jag är gravid)
  7. jagbarajag
    #4
    Ja Mattheo tuggade i sig en fimp för någon vecka sedan...som han hittade på balkongen som en granne måste slängt ner. Ringde också då och frågade... men de sa typ samma som du fick höra.
  8. 4
    Ja Mattheo tuggade i sig en fimp för någon vecka sedan...som han hittade på balkongen som en granne måste slängt ner. Ringde också då och frågade... men de sa typ samma som du fick höra.

Liknande trådar

  1. Fick ringa giftinformationen i dag oxå
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 09:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar