Ont igen
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Ont igen

    Har inatt haft ont igen med onda sammandragningar och rejalt ont av typ mensvärk. Eller i natt och i natt.
    Vaknade av det 6 i morse och har sedan dess haft det. Känner mest av det när jag är still.
    Fick lite smått panik över att jag inte är rakad så det fixade jag nu i morse, knäppt jag vet
    Har varit på toa flera gånger oxå. Men de vattniga flytningarna är borta.
    Men det kan väl som sagt dröja ytterligare rätt så lång tid Har imorgon gjort 37 hela veckor
    frumotherwoman.blogspot.com
  2. 1
    Ont igen Har inatt haft ont igen med onda sammandragningar och rejalt ont av typ mensvärk. Eller i natt och i natt.
    Vaknade av det 6 i morse och har sedan dess haft det. Känner mest av det när jag är still.
    Fick lite smått panik över att jag inte är rakad så det fixade jag nu i morse, knäppt jag vet
    Har varit på toa flera gånger oxå. Men de vattniga flytningarna är borta.
    Men det kan väl som sagt dröja ytterligare rätt så lång tid Har imorgon gjort 37 hela veckor
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Spännande! Inte kul att du har ont, men det tillhör ju tyvärr

    Kram!
  4. 2
    Spännande! Inte kul att du har ont, men det tillhör ju tyvärr

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Regelbundet ont eller mer oregelbundna sammandragningar?
    Hur är känslan, tror du att det är nått på g?
    Går det över med alvedon?
    Spännande ju!!!
  6. 3
    Regelbundet ont eller mer oregelbundna sammandragningar?
    Hur är känslan, tror du att det är nått på g?
    Går det över med alvedon?
    Spännande ju!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    Vad jobbigt att ha så ont, men de är väl bara en tidsfråga innan du får ondare. Men desto jobbigare om du har så ont utan att de händer nåt mer
    Ska du ringa BM å se om hon har nån tidigare tid å få kolla upp eller ska du vänta tills du har tiden på onsdag?

    Haha, ja jag rakade mig häromdagen också, inte för att jag såg nåt men tur man ha gjort de så många gånger så man gör de på känn :P
    Får se hur välrakad man är när de väl är dags, dom säger väl att risk för infektioner ökar när man är rakad? Har jag för mig att jag har hört, men jag vet inte

    Hoppas smärtan går över för dig snart.

    Kramar
  8. 4
    Vad jobbigt att ha så ont, men de är väl bara en tidsfråga innan du får ondare. Men desto jobbigare om du har så ont utan att de händer nåt mer
    Ska du ringa BM å se om hon har nån tidigare tid å få kolla upp eller ska du vänta tills du har tiden på onsdag?

    Haha, ja jag rakade mig häromdagen också, inte för att jag såg nåt men tur man ha gjort de så många gånger så man gör de på känn :P
    Får se hur välrakad man är när de väl är dags, dom säger väl att risk för infektioner ökar när man är rakad? Har jag för mig att jag har hört, men jag vet inte

    Hoppas smärtan går över för dig snart.

    Kramar
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5

    Hoppas det är allvar

    Och att du inte behöver gå runt och ha ont så här från och till i flera veckor till.
  10. 5
    Hoppas det är allvar Och att du inte behöver gå runt och ha ont så här från och till i flera veckor till.
  11. Medlem sedan
    Sep 2008
    #6
    Det är inget regelbundet alls och det som stör mest är dden molande mensvärken.
    Har inte tagit Alvedon, har varken det eller Panodil hemma
    Ska till biblioteket och posten innan jag hämtar på dagis i em så det får väl bli en tur till Apoteket oxå
    Om det går över med Alvedon, då är det inte på G väl?
  12. 6
    Det är inget regelbundet alls och det som stör mest är dden molande mensvärken.
    Har inte tagit Alvedon, har varken det eller Panodil hemma
    Ska till biblioteket och posten innan jag hämtar på dagis i em så det får väl bli en tur till Apoteket oxå
    Om det går över med Alvedon, då är det inte på G väl?
  13. Medlem sedan
    Sep 2008
    #7
    Jag väntar till onsdag, gäller ju att ha is i magen
    Jag vet inte om det där med infektioner, samtidigt är det ju lättare att hålla sig ren resonerar jag.
    Och jag vill inte att håret ska bli fastsytt i något stygn ifall jag behöver sys gör så j-a ont.
  14. 7
    Jag väntar till onsdag, gäller ju att ha is i magen
    Jag vet inte om det där med infektioner, samtidigt är det ju lättare att hålla sig ren resonerar jag.
    Och jag vill inte att håret ska bli fastsytt i något stygn ifall jag behöver sys gör så j-a ont.
  15. Medlem sedan
    Sep 2008
    #8
    Jo, det gör väl det. Men det har lättat nu. Vet inte om jag ska vaa glad eller ledsen för det
  16. 8
    Jo, det gör väl det. Men det har lättat nu. Vet inte om jag ska vaa glad eller ledsen för det
  17. Medlem sedan
    Sep 2008
    #9
    Just nu verkar det inte vara allvar i alla fall
  18. 9
    Just nu verkar det inte vara allvar i alla fall
  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10
    De brukar säga så när man ringer till förlossningen. Ta en varm dusch/bad och ett par alvedon. Går det över då så är det inte på gång... Jag gjorde det med första kommer jag ihåg, och då blev det värre. Då åkte vi in
  20. 10
    De brukar säga så när man ringer till förlossningen. Ta en varm dusch/bad och ett par alvedon. Går det över då så är det inte på gång... Jag gjorde det med första kommer jag ihåg, och då blev det värre. Då åkte vi in
  21. Medlem sedan
    Feb 2011
    #11
    Haha, ja du behöver ju inte vänta så jätte länge som tur är, hade ju varit värre om du hade behövt vänta i flera veckor

    Jo jag håller med, de är lättare å hålla sig ren å man känner sig fräschare. Jag kommer nog också ha rakat mig, sen hur nyrakad man kommer vara vet man ju inte men ja tänker inte ha värsta busken iaf Det har jag inte haft på huuuur länge som helst så de tänker jag inte ha :P
  22. 11
    Haha, ja du behöver ju inte vänta så jätte länge som tur är, hade ju varit värre om du hade behövt vänta i flera veckor

    Jo jag håller med, de är lättare å hålla sig ren å man känner sig fräschare. Jag kommer nog också ha rakat mig, sen hur nyrakad man kommer vara vet man ju inte men ja tänker inte ha värsta busken iaf Det har jag inte haft på huuuur länge som helst så de tänker jag inte ha :P

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. hmmm tvist igen och igen
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:06
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar