Trött. Varmt. Uttråkad.
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Trött. Varmt. Uttråkad.

    Sitter hemma själv, sambon är i Sthlm på kurs tills imorrn.. Jag är tokmätt för att mamma och pappa var här innan och hade pizza med sig och jag klämde precis hela min pizza, brukar inte äta en hel annars. Sen en bit kladdkaka på det

    Känner mig helt mosig i huvudet, sitter mest och pustar i soffan och blir förvånad när jag ser hur lite klockan är egentligen, borde vara elva minst..

    Och det är alldeles för varmt här inne! Det ska ju bli höst nu, svalt och skönt. Jag gillar värmen, men nu är det sådär halvdant, inte sommarvarmt men inte höstsvalt, bara sådär irriterande ihängande 20-gradigt trots blåst och regn större delen av dagarna. Inne i vår lägenhet är det svettvarmt, men det funkar inte att öppna för då blir det för dragigt. Sitter i shorts och tshirt och är pustigt varm...

    Ugh, blä.. Gonatt
  2. 1
    Trött. Varmt. Uttråkad. Sitter hemma själv, sambon är i Sthlm på kurs tills imorrn.. Jag är tokmätt för att mamma och pappa var här innan och hade pizza med sig och jag klämde precis hela min pizza, brukar inte äta en hel annars. Sen en bit kladdkaka på det

    Känner mig helt mosig i huvudet, sitter mest och pustar i soffan och blir förvånad när jag ser hur lite klockan är egentligen, borde vara elva minst..

    Och det är alldeles för varmt här inne! Det ska ju bli höst nu, svalt och skönt. Jag gillar värmen, men nu är det sådär halvdant, inte sommarvarmt men inte höstsvalt, bara sådär irriterande ihängande 20-gradigt trots blåst och regn större delen av dagarna. Inne i vår lägenhet är det svettvarmt, men det funkar inte att öppna för då blir det för dragigt. Sitter i shorts och tshirt och är pustigt varm...

    Ugh, blä.. Gonatt
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Oxå trött och mosig.
    Vi åt Palt till middag, och jag drabbades nog av "paltkoma", blev tokmätt och trött, och törstig.

    Har målat på mitt hörnskåp i kväll, och det tog tid.Sen har jag suttit i soffan å sett tv kl 20-22, men höll på att somna när telefon ringde vid 22.

    Här vräker regnet ner, igår var en toppenfin dag , men nu regnar det igen, och det är ju inte kallt ute, runt 14-15 grader har vi så det blir klibbigt om man drar på sig för mkt kläder.
    Jag vädrar fortfarande ur sovrummet innan jag lägger mig för att det ska vara svalt.
  4. 2
    Oxå trött och mosig.
    Vi åt Palt till middag, och jag drabbades nog av "paltkoma", blev tokmätt och trött, och törstig.

    Har målat på mitt hörnskåp i kväll, och det tog tid.Sen har jag suttit i soffan å sett tv kl 20-22, men höll på att somna när telefon ringde vid 22.

    Här vräker regnet ner, igår var en toppenfin dag , men nu regnar det igen, och det är ju inte kallt ute, runt 14-15 grader har vi så det blir klibbigt om man drar på sig för mkt kläder.
    Jag vädrar fortfarande ur sovrummet innan jag lägger mig för att det ska vara svalt.

Liknande trådar

  1. Trött och UTTRÅKAD!
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 14:50
  2. Trött och uttråkad
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 08:54
  3. trött och uttråkad..
    By mohlina in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 15:22
  4. Uttråkad och trött!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 20:36
  5. Uttråkad och trött!
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 07:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar