08-dejt i morgon Onsdag!
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    08-dejt i morgon Onsdag!

    Vi ses kl 10.00 på parkeringen till hagaparken, kan inte komma på att det finns flera men vi ses vid den som ligger vid E4:a avfarten till Solna och närmast fjärlishuset. Jag kommer ha min rosa hoodtröja även denna gång.
    Vi ses i morgon alla ni som vill och kan!
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    08-dejt i morgon Onsdag! Vi ses kl 10.00 på parkeringen till hagaparken, kan inte komma på att det finns flera men vi ses vid den som ligger vid E4:a avfarten till Solna och närmast fjärlishuset. Jag kommer ha min rosa hoodtröja även denna gång.
    Vi ses i morgon alla ni som vill och kan!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Kan tyvärr inte då jag har en otroligt fullspäckad onsdag framför mig. Hoppas ni får en mysig förmiddag i Hagaparken
  4. 2
    Kan tyvärr inte då jag har en otroligt fullspäckad onsdag framför mig. Hoppas ni får en mysig förmiddag i Hagaparken
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Kan tyvärr inte komma imorgon då tandläkaren ringde nu och gav mig en tid. Hade tid onsdag nästa vecka men dom fick in ett återbud och ringde mig då jag inte kan tugga på nån av sidorna... Så trist att jag missar denna träffen också!!! Känner att jag verkligen vill träffa lite folk nuuu så om nån har lust å ta en fika på torsdag kanske på ikea i Barkarby eller nåt så säg till så fikar jag gärna!!! Sara kan du?!
  6. 3
    Kan tyvärr inte komma imorgon då tandläkaren ringde nu och gav mig en tid. Hade tid onsdag nästa vecka men dom fick in ett återbud och ringde mig då jag inte kan tugga på nån av sidorna... Så trist att jag missar denna träffen också!!! Känner att jag verkligen vill träffa lite folk nuuu så om nån har lust å ta en fika på torsdag kanske på ikea i Barkarby eller nåt så säg till så fikar jag gärna!!! Sara kan du?!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Vi kommer om inget oväntat inträffar!
  8. 4
    Vi kommer om inget oväntat inträffar!
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Har du kvar mitt nummer sen senast vi sågs? I så fall kan du väl ringa om du får förhinder så vi har lite koll på vilka som dyker upp!
  10. 5
    Har du kvar mitt nummer sen senast vi sågs? I så fall kan du väl ringa om du får förhinder så vi har lite koll på vilka som dyker upp!
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Har en promenad inbokad här i Vallentuna med _ava på torsdag. Du kan ju komma hit och gå med oss så kan i ta en lunch efter om du vill.
  12. 6
    Har en promenad inbokad här i Vallentuna med _ava på torsdag. Du kan ju komma hit och gå med oss så kan i ta en lunch efter om du vill.
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    vad tråkigt.. hoppas du kan vara med nästa gång!
  14. 7
    vad tråkigt.. hoppas du kan vara med nästa gång!
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Japp har kvar ditt nr!
  16. 8
    Japp har kvar ditt nr!
  17. Medlem sedan
    Aug 2009
    #9
    Hej,
    Jag måste hoppa promenaden idag :-( Men efter en riktig strulnatt där jag och Ellen varit vakna i princip halva natten så tror jag inte att jag pallar. Ska istället försöka sova nu när Ellen sover. Maken är bortrest så när sonen kommer hem från skolan är det fullt ös med allt som ska göras, och på en person vilket man inte riktigt är van vid.
    Nästa gång följer jag dock absolut med!
  18. 9
    Hej,
    Jag måste hoppa promenaden idag :-( Men efter en riktig strulnatt där jag och Ellen varit vakna i princip halva natten så tror jag inte att jag pallar. Ska istället försöka sova nu när Ellen sover. Maken är bortrest så när sonen kommer hem från skolan är det fullt ös med allt som ska göras, och på en person vilket man inte riktigt är van vid.
    Nästa gång följer jag dock absolut med!

Liknande trådar

  1. God morgon onsdag
    By Ninbra in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-02-08, 19:17
  2. God morgon onsdag !
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-02-01, 15:54
  3. Stockholms dejt i morgon onsdag!
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-26, 11:29
  4. God morgon onsdag!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2010-09-15, 20:52
  5. Dejt nu på onsdag igen?
    By Mathea in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 18:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar