Vad tror ni?
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Vad tror ni?

    Hej tjejer!
    Idag blir Charlie två månader och jag undrar om ni tror att det e ok för mig att ta ett varmt bad i badkaret nu? Jag älskar att bada och gör det i stort sett varje kväll året om men har nu inte badat sen innan förlossningen. Avslaget e fortfarande inte helt borta men nu äntligen har alla glipor å sår från snittet gått ihop och ser ut att äntligen ha läkt så jag undrar om det inte kan va ok med ett bad, vad tror ni? Efter alla dom andra förlossningarna väntade jag inte alls såhär länge med att bada men denna gången har jag varit mer orolig för infektion och därför avstått men nu har det ju gått två månader och ett bad här hemma i badkaret kan väl inte skada eller?
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  2. 1
    Vad tror ni? Hej tjejer!
    Idag blir Charlie två månader och jag undrar om ni tror att det e ok för mig att ta ett varmt bad i badkaret nu? Jag älskar att bada och gör det i stort sett varje kväll året om men har nu inte badat sen innan förlossningen. Avslaget e fortfarande inte helt borta men nu äntligen har alla glipor å sår från snittet gått ihop och ser ut att äntligen ha läkt så jag undrar om det inte kan va ok med ett bad, vad tror ni? Efter alla dom andra förlossningarna väntade jag inte alls såhär länge med att bada men denna gången har jag varit mer orolig för infektion och därför avstått men nu har det ju gått två månader och ett bad här hemma i badkaret kan väl inte skada eller?
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Jag håller med, det är så härligt att krypa ner i ett bad . Om jag vore dig skulle jag kolla med Bm, du hade väl lite problem med infektion efter KS också? Då kanske man ska vara extra försiktig...? Jag själv är väl inte bästa personen att svara egentligen IOM att jag badade i havet innan avslaget försvunnit, men var precis sim du så jäkla sugen på att bada... Det gick ju bra som tur var .
  4. 2
    Jag håller med, det är så härligt att krypa ner i ett bad . Om jag vore dig skulle jag kolla med Bm, du hade väl lite problem med infektion efter KS också? Då kanske man ska vara extra försiktig...? Jag själv är väl inte bästa personen att svara egentligen IOM att jag badade i havet innan avslaget försvunnit, men var precis sim du så jäkla sugen på att bada... Det gick ju bra som tur var .

Liknande trådar

  1. vad tror ni om det här
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 09:39
  2. vad tror ni om det här?
    By LottaJ in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 15:50
  3. Vad tror ni att man får ge
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 11:37
  4. Vad tror ni
    By ejjvi in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 08:27
  5. Jag tror
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar