Rhodos i april?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Rhodos i april?

    Någon som varit på Rhodos i mitten av april? Hur är vädret så tidigt på säsongen? En chansning?
  2. 1
    Rhodos i april? Någon som varit på Rhodos i mitten av april? Hur är vädret så tidigt på säsongen? En chansning?
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Har varit på Rhodos runt 20-25 april, och då blåste det kallt från havet, men var soligt och fint om man hittade lä.
  4. 2
    Har varit på Rhodos runt 20-25 april, och då blåste det kallt från havet, men var soligt och fint om man hittade lä.
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    I April är det vår i Grekland, för kallt för att bada, fina dagar, men kalla kvällar. I April är Grekland som vackrast, då blommar det mesta och inget har hunnit torka pga hetta. Vill du ha sol, bad och värme bör du vänta till tidigast Maj.
  6. 3
    I April är det vår i Grekland, för kallt för att bada, fina dagar, men kalla kvällar. I April är Grekland som vackrast, då blommar det mesta och inget har hunnit torka pga hetta. Vill du ha sol, bad och värme bör du vänta till tidigast Maj.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Var där en gång första veckan i maj. Dagarna var varma och sköna och kvällarna var också ganska behagliga. Man kunde gå i kort tröja.
    Vattnet var jättekallt. Badade inte en enda gång på hela vecka, iofs är jag lite av en badkruka, men det var verkligen inte skönt.

    Ja, det är en chansning om ni vill ha sol, bad och värme.
  8. 4
    Var där en gång första veckan i maj. Dagarna var varma och sköna och kvällarna var också ganska behagliga. Man kunde gå i kort tröja.
    Vattnet var jättekallt. Badade inte en enda gång på hela vecka, iofs är jag lite av en badkruka, men det var verkligen inte skönt.

    Ja, det är en chansning om ni vill ha sol, bad och värme.
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Jag var på Kreta i mitten av april en gång och denna semester har gått till historien som semestern då vi höll på att frysa ihjäl. Åk inte så tidigt är mitt råd!
  10. 5
    Jag var på Kreta i mitten av april en gång och denna semester har gått till historien som semestern då vi höll på att frysa ihjäl. Åk inte så tidigt är mitt råd!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Vi var på Kreta i mitten av april för ett par år sedan men då hade vi toktur med vädret. Var uppåt 35 grader några dagar. Men vi hörde att detta hörde till ovanligheterna
  12. 6
    Vi var på Kreta i mitten av april för ett par år sedan men då hade vi toktur med vädret. Var uppåt 35 grader några dagar. Men vi hörde att detta hörde till ovanligheterna

Liknande trådar

  1. Detta måste väl vara april april din
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 09:08
  2. rhodos
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 18:05
  3. 50 min långt UL och April april
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 10:05
  4. 50minuter långt UL och april april
    By ninni79 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 21:55
  5. Rhodos
    By trollet in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 18:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar