Åsamatilda
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Åsamatilda

    Nu är det väl en dryg vecka sen du gjorde mkp? Jag hoppas att du inte fått något telefonsamtal, håller fortfarande tummarna. Men har du fått något besked alls?
    Hoppas hoppas hoppas..

    Kramar
  2. 1
    Åsamatilda Nu är det väl en dryg vecka sen du gjorde mkp? Jag hoppas att du inte fått något telefonsamtal, håller fortfarande tummarna. Men har du fått något besked alls?
    Hoppas hoppas hoppas..

    Kramar
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Jag håller också tummarna!!
  4. 2
    Jag håller också tummarna!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Hej SusyQ och cat81!

    Idag är det en vecka sedan vi gjorde provet och de sade att de skulle ringa idag om det var ett negativt besked - OCH DET HAR DE INTE GJORT!!!

    Jag är superglad men vågar väl inte riktigt ropa hej innan brevet landat (om det gör det). De sade att det skulle ta ytterligare två-tre dagar innan brevet kom (ifall de inte ringde) så jag hoppas verklige att det kommer innan helgen.

    Vi har alkoholfritt bubbel på kylning i alla fall...

    Tack för all pepp!

    Kram
  6. 3
    Hej SusyQ och cat81!

    Idag är det en vecka sedan vi gjorde provet och de sade att de skulle ringa idag om det var ett negativt besked - OCH DET HAR DE INTE GJORT!!!

    Jag är superglad men vågar väl inte riktigt ropa hej innan brevet landat (om det gör det). De sade att det skulle ta ytterligare två-tre dagar innan brevet kom (ifall de inte ringde) så jag hoppas verklige att det kommer innan helgen.

    Vi har alkoholfritt bubbel på kylning i alla fall...

    Tack för all pepp!

    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Oh hoppas hoppas hoppas! Kramar
  8. 4
    Oh hoppas hoppas hoppas! Kramar
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Oh vad mysigt att hjärtljuden hörs! Känns så lång tid tills jag ska till BM, inte förens efter rul.
  10. 5
    Oh vad mysigt att hjärtljuden hörs! Känns så lång tid tills jag ska till BM, inte förens efter rul.
  11. Medlem sedan
    May 2007
    #6
    Detta inlägget hamnade helt fel.
  12. 6
    Detta inlägget hamnade helt fel.
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    Håller tummarna för att brev med ett glädjande besked dimper ner i lådan innan helgen! Det verkar ju lovande....

    Kram!

    (Tillhör aprilgruppen, men läser en del här, speciellt det dom handlar om fosterdiagnostik eftersom jag själv har mycket funderingar kring det.)
  14. 7
    Håller tummarna för att brev med ett glädjande besked dimper ner i lådan innan helgen! Det verkar ju lovande....

    Kram!

    (Tillhör aprilgruppen, men läser en del här, speciellt det dom handlar om fosterdiagnostik eftersom jag själv har mycket funderingar kring det.)
  15. Medlem sedan
    Aug 2009
    #8
    Åh, hoppas hoppas hoppas att brevet kommer med glada besked! Håller tummarna så hårt att de nästan ramlar av.
  16. 8
    Åh, hoppas hoppas hoppas att brevet kommer med glada besked! Håller tummarna så hårt att de nästan ramlar av.
  17. Medlem sedan
    Mar 2011
    #9
    Va skönt att de inte ringde! Nu håller vi tummarna för att brevet med ett gott besked kommer innan helgen!
    Kramar
  18. 9
    Va skönt att de inte ringde! Nu håller vi tummarna för att brevet med ett gott besked kommer innan helgen!
    Kramar
  19. Medlem sedan
    Jul 2011
    #10
    Tack alla lyckönskningar och för att ni hållt tummarna, det verkar ha hjälpt!

    Idag kom brevet och nu vet vi att det är en flicka utan kromosomfel!

    Samtidigt fick vi en kallelse till hjärtultraljud den 20 oktober, men det tänker jag inte oroa mig för det minsta.

    Lycka!!!
  20. 10
    Tack alla lyckönskningar och för att ni hållt tummarna, det verkar ha hjälpt!

    Idag kom brevet och nu vet vi att det är en flicka utan kromosomfel!

    Samtidigt fick vi en kallelse till hjärtultraljud den 20 oktober, men det tänker jag inte oroa mig för det minsta.

    Lycka!!!
  21. Medlem sedan
    Mar 2011
    #11
    Åh så underbart! Härligt, va glad jag blir
  22. 11
    Åh så underbart! Härligt, va glad jag blir
  23. Medlem sedan
    Nov 2004
    #12
    Åh, så skönt!! Hoppas du kan njuta nu.

    Ta hand om dig och det lilla livet
  24. 12
    Åh, så skönt!! Hoppas du kan njuta nu.

    Ta hand om dig och det lilla livet
  25. Medlem sedan
    Aug 2009
    #13
    Åh vad härligt att på ett positivt besked! Bra att du inte oroar dig, men för säkerhets skull fortsätter jag hålla tummarna för att lilla tjejen mår bra!
  26. 13
    Åh vad härligt att på ett positivt besked! Bra att du inte oroar dig, men för säkerhets skull fortsätter jag hålla tummarna för att lilla tjejen mår bra!
  27. Medlem sedan
    Jul 2011
    #14
    Tack för det!
  28. 14
    Tack för det!
  29. Medlem sedan
    May 2007
    #15
    Oh GRATTIS! Vad underbart! har tänkt mycket på dig och hållt tummarna. Hade missat att du skrivit här nere i tråden! Vad glad jag blir!! kramar
  30. 15
    Oh GRATTIS! Vad underbart! har tänkt mycket på dig och hållt tummarna. Hade missat att du skrivit här nere i tråden! Vad glad jag blir!! kramar
  31. Medlem sedan
    Jul 2011
    #16
    Tack så mycket cat81! Jag ville svara er alla men kom inte på hur man gör det här - dvs i ett och samma meddelande. Så jag hoppades att detta skulle komma fram till er alla... kram kram
  32. 16
    Tack så mycket cat81! Jag ville svara er alla men kom inte på hur man gör det här - dvs i ett och samma meddelande. Så jag hoppades att detta skulle komma fram till er alla... kram kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar