glad idag
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    glad idag

    idag fick jag en positiv överraskning!!! Riyaan har ju ätit nutramigen nu i en månad kanske, och alla vet ju att det inte är den billigaste ersättningen precis, 217 kr för en liten burk som kanske räcker i 3 dagar här. Så bvc skrev ju ut recept ( efter lite trugande ). postavin kom igår att ja skulle hämta ut paketet och jag undrade va det här kommer kosta, jag visste ju att det skulle bli billigare MEN det va gratis! Jag fick alltså 6 burkar för absolut inte en krona, har dom gjort nått fel eller ska det va gratis första gången man får på recept????
  2. 1
    glad idag idag fick jag en positiv överraskning!!! Riyaan har ju ätit nutramigen nu i en månad kanske, och alla vet ju att det inte är den billigaste ersättningen precis, 217 kr för en liten burk som kanske räcker i 3 dagar här. Så bvc skrev ju ut recept ( efter lite trugande ). postavin kom igår att ja skulle hämta ut paketet och jag undrade va det här kommer kosta, jag visste ju att det skulle bli billigare MEN det va gratis! Jag fick alltså 6 burkar för absolut inte en krona, har dom gjort nått fel eller ska det va gratis första gången man får på recept????
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Ingen aning, men det kanske kommer på faktura sen? Gratis verkar ju vara för bra för att vara sant!
  4. 2
    Ingen aning, men det kanske kommer på faktura sen? Gratis verkar ju vara för bra för att vara sant!
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Hm...
    Vi har varit på väg att börja med Nutramigen tidigare och även nu fastän det inte behövts sedan,och de svar jag fått om kostnaden är att "första burken får du bekosta själv vid komjölksallergi sedan går det på recept" så om det är rabatterat vid recept eller helt gratis kan jag inte säga säkert men du ska slippa betala så mycket som du gjort tidigare! Gratis verkar ju superbra! Vi som ammar betalar ju inte en krona så egentligen borde all ersättning vara gratis! :-)
  6. 3
    Hm...
    Vi har varit på väg att börja med Nutramigen tidigare och även nu fastän det inte behövts sedan,och de svar jag fått om kostnaden är att "första burken får du bekosta själv vid komjölksallergi sedan går det på recept" så om det är rabatterat vid recept eller helt gratis kan jag inte säga säkert men du ska slippa betala så mycket som du gjort tidigare! Gratis verkar ju superbra! Vi som ammar betalar ju inte en krona så egentligen borde all ersättning vara gratis! :-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    nä usch faktura låter inget kul
  8. 4
    nä usch faktura låter inget kul
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    ja jag har också fått höra så...skillnaden va att jag har väl fått bekosta typ 10 burkar själv innan dom på bvc förstod riktigt. ja gratis e gott men lite för bra för att va sant!
  10. 5
    ja jag har också fått höra så...skillnaden va att jag har väl fått bekosta typ 10 burkar själv innan dom på bvc förstod riktigt. ja gratis e gott men lite för bra för att va sant!
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6
    Vi körde nutra till min förra son å fick då 8 burkar för 120kr första omgången å sen 6burkar för 120 kr å en omfång 12 burkar för 120 kr.. Verkade som att de kostade 120kr oavsett hur många burkar dom skrev ut.. men gratis verkar ju super
  12. 6
    Vi körde nutra till min förra son å fick då 8 burkar för 120kr första omgången å sen 6burkar för 120 kr å en omfång 12 burkar för 120 kr.. Verkade som att de kostade 120kr oavsett hur många burkar dom skrev ut.. men gratis verkar ju super

Liknande trådar

  1. Glad Glad Glad idag!
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:48
  2. Glad idag:)
    By fudge in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-23, 11:44
  3. Är så glad idag
    By Charlotte A in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 14:39
  4. Glad idag
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 19:32
  5. Glad idag
    By Notte m tjejer in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar