Nu har jag ingen bebis längre...
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Nu har jag ingen bebis längre...

    För ett år sen och två timmar sen kom min lilla Jonathan till världen!
    Så sjukt att tiden har gått så fort och den här gången har jag verkligen försökt att ta de som de kommer för att jag ska kunna njuta av honom mer.

    Stackarn fick även fira sin dag me sprutor och självklart för första gången så fick han feber av dem. Nåja, han fick alvedon och var nöjd ändå, speciellt av paketen han fick.

    Nu ska de sovas, go natt!
  2. 1
    Nu har jag ingen bebis längre... För ett år sen och två timmar sen kom min lilla Jonathan till världen!
    Så sjukt att tiden har gått så fort och den här gången har jag verkligen försökt att ta de som de kommer för att jag ska kunna njuta av honom mer.

    Stackarn fick även fira sin dag me sprutor och självklart för första gången så fick han feber av dem. Nåja, han fick alvedon och var nöjd ändå, speciellt av paketen han fick.

    Nu ska de sovas, go natt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Ja visst ær det galet att det har gått så fort?! Stort grattis till Jonathan!
  4. 2
    Ja visst ær det galet att det har gått så fort?! Stort grattis till Jonathan!
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Ja galet va detta år har gått fort! Nu har du ju en stor kille, men snart kommer ju en ny liten bebis till familjen, om jag inte minns fel!? =)
  6. 3
    Ja galet va detta år har gått fort! Nu har du ju en stor kille, men snart kommer ju en ny liten bebis till familjen, om jag inte minns fel!? =)
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Du har så rätt så...54 dagar plus övertid kvar tills nästa lilla kille kommer. Jag längtar till förlossningen, ska bli så spännande och se hur den blir.
  8. 4
    Du har så rätt så...54 dagar plus övertid kvar tills nästa lilla kille kommer. Jag längtar till förlossningen, ska bli så spännande och se hur den blir.

Liknande trådar

  1. Ingen bebis längre!
    By mayya in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 10:17
  2. Ingen bebis längre...
    By Tsarbabe in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-06, 13:39
  3. Jag har ingen bebis längre!!
    By ellba in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 11:46
  4. Ingen rea längre!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 16:34
  5. Ingen bebis längre
    By Susanna med Tova & Torkel in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 08:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar