STOCKHOLMS MAMMOR?
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    STOCKHOLMS MAMMOR?

    Några Stockholms mammor här som också födde i Juli månad? Vad sägs att dra ihop ett par stycken och ses över en fika eller en promenad...?

    /Maria
    Hägersten
    Fick en son den 17 Juli
  2. 1
    STOCKHOLMS MAMMOR? Några Stockholms mammor här som också födde i Juli månad? Vad sägs att dra ihop ett par stycken och ses över en fika eller en promenad...?

    /Maria
    Hägersten
    Fick en son den 17 Juli
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Jajemensan här har du en! Ses gärna för en fika/promenad nån dag. Vår son födden den 27 juli och vi bor på söder

    /Jossan och Ludvig
  4. 2
    Jajemensan här har du en! Ses gärna för en fika/promenad nån dag. Vår son födden den 27 juli och vi bor på söder

    /Jossan och Ludvig
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Och jag med, bor i stureby, 7 min från gullmarsplan.
    Säg en dag o plats så kan man fixa en barnvagnsmaffia
  6. 3
    Och jag med, bor i stureby, 7 min från gullmarsplan.
    Säg en dag o plats så kan man fixa en barnvagnsmaffia
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Hej på er,
    Jag är gärna på för fika eller promenad. Bor i söderförorten Västerhaninge. Jag fick en liten Marcus den 29 juli.
  8. 4
    Hej på er,
    Jag är gärna på för fika eller promenad. Bor i söderförorten Västerhaninge. Jag fick en liten Marcus den 29 juli.
  9. Medlem sedan
    Apr 2011
    #5
    Kul att flera av er gillar denna idé!
    Har ni koll på några bra fikaställen där plats för barnvagn finns och tillgång till skötbord?
    Har läst på flera ställen att folk rekommenderas Skrapan inne på Söder men vet ni några fler ställen?

    /Maria
  10. 5
    Kul att flera av er gillar denna idé!
    Har ni koll på några bra fikaställen där plats för barnvagn finns och tillgång till skötbord?
    Har läst på flera ställen att folk rekommenderas Skrapan inne på Söder men vet ni några fler ställen?

    /Maria
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Ja i Skrapan finns det gott om plats Annars nåt annat köpcentrum typ Ringen eller nåt utanför stan. Hur ser det ut för er i veckan?
  12. 6
    Ja i Skrapan finns det gott om plats Annars nåt annat köpcentrum typ Ringen eller nåt utanför stan. Hur ser det ut för er i veckan?
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    Jag har ingen anig faktiskt men har bott vid ringen o där finns inga roliga restauranger o inget direkt med skötbord tror jag iaf. Skrapan e det bästa jag kan komma på med sen är det ju bara några min från ringen oxå.
  14. 7
    Jag har ingen anig faktiskt men har bott vid ringen o där finns inga roliga restauranger o inget direkt med skötbord tror jag iaf. Skrapan e det bästa jag kan komma på med sen är det ju bara några min från ringen oxå.
  15. Medlem sedan
    Sep 1999
    #8
    Jag följer också gärna med om det är en dag då jag kan. Fick en liten Charlie den 13:e juli.
    Vi bor i Kälvesta (Vällingby) så jag bor på andra sidan stan än alla er andra. Har mest hållt till i junigruppen då min lilla kille va beräknad att komma då och där har det också ordnats träffar och där har det varit en träff på Ikea och en i Hagaparken (koppartälten), har tyvärr inte varit med på nån av dom träffarna men har fattat det som att dom ställena funkat riktigt bra. Svårt annars med cafeer där det ryms så myvket barnvagnar?
  16. 8
    Jag följer också gärna med om det är en dag då jag kan. Fick en liten Charlie den 13:e juli.
    Vi bor i Kälvesta (Vällingby) så jag bor på andra sidan stan än alla er andra. Har mest hållt till i junigruppen då min lilla kille va beräknad att komma då och där har det också ordnats träffar och där har det varit en träff på Ikea och en i Hagaparken (koppartälten), har tyvärr inte varit med på nån av dom träffarna men har fattat det som att dom ställena funkat riktigt bra. Svårt annars med cafeer där det ryms så myvket barnvagnar?
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    Absolut

    Kulturhuset , om man är där precis när de öppnar så finns det ett bra långbord och bra utrymme för vagnar uppe i restaurangen / caféet

    Posta detta inlägg i juni och aug gruppen också kanske så kan vi kanske bli ett par st ?
  18. 9
    Absolut

    Kulturhuset , om man är där precis när de öppnar så finns det ett bra långbord och bra utrymme för vagnar uppe i restaurangen / caféet

    Posta detta inlägg i juni och aug gruppen också kanske så kan vi kanske bli ett par st ?
  19. Medlem sedan
    Nov 2010
    #10
    Jag är också gärna med! Min lilla Gabriel föddes 10 juli. Jag åker bil, så ses gärna på södermalm eller ikea i skärholmen, eller något centrum i närförort, farsta eller liknande.
    Vad säger ni om nästa vecka? Jag är upptagen på måndagen, men annars inget planerat.
    Kram kram!
  20. 10
    Jag är också gärna med! Min lilla Gabriel föddes 10 juli. Jag åker bil, så ses gärna på södermalm eller ikea i skärholmen, eller något centrum i närförort, farsta eller liknande.
    Vad säger ni om nästa vecka? Jag är upptagen på måndagen, men annars inget planerat.
    Kram kram!
  21. Medlem sedan
    Sep 1999
    #11
    Ja jag ses gärna nästa vecka och då gärna på typ Ikea eller nåt centrum där det e lätt att få parkering.
  22. 11
    Ja jag ses gärna nästa vecka och då gärna på typ Ikea eller nåt centrum där det e lätt att få parkering.
  23. Medlem sedan
    Sep 1999
    #12
    Glömde skriva att jag inte kan måndag eller tisdag så jag röstar på ons, tors eller fredag då... =)
  24. 12
    Glömde skriva att jag inte kan måndag eller tisdag så jag röstar på ons, tors eller fredag då... =)
  25. Medlem sedan
    Jan 2011
    #13
    Onsdag då? Visst var det fler som bodde söder om stan, så Farsta kanske?
  26. 13
    Onsdag då? Visst var det fler som bodde söder om stan, så Farsta kanske?
  27. Medlem sedan
    Jan 2011
    #14
    Eller är det kanske lättare att få plats på ikea om vi blir många tro?
  28. 14
    Eller är det kanske lättare att få plats på ikea om vi blir många tro?
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15
    Ja då röstar jag hellre på Ikea eftersom jag åker från andra sidan så känns Farsta lite väl långt bort och Ikea är nog lättare att få plats på.
  30. 15
    Ja då röstar jag hellre på Ikea eftersom jag åker från andra sidan så känns Farsta lite väl långt bort och Ikea är nog lättare att få plats på.
  31. Medlem sedan
    Jun 2011
    #16
    Om det blir nästa vecka så funkar ons eller tors för mig. Jag kan ta mig både till ikea i kungens kurva och farsta utan problem. Hoppas vi får till en träff.

    Kram
  32. 16
    Om det blir nästa vecka så funkar ons eller tors för mig. Jag kan ta mig både till ikea i kungens kurva och farsta utan problem. Hoppas vi får till en träff.

    Kram
  33. Medlem sedan
    Nov 2010
    #17
    Jag röstar på ikea och onsdag låter som en bra dag. Jag är medlem i en grupp på facebook, vi som väntar barn 2011. Jag lägger in där också om träffen, det är ju många som inte hänger här längre. Vill nån bli medlem i den gruppen så säg till, jag måste lägga till er som vänner först.
    Kram!
  34. 17
    Jag röstar på ikea och onsdag låter som en bra dag. Jag är medlem i en grupp på facebook, vi som väntar barn 2011. Jag lägger in där också om träffen, det är ju många som inte hänger här längre. Vill nån bli medlem i den gruppen så säg till, jag måste lägga till er som vänner först.
    Kram!
  35. Medlem sedan
    Jan 2011
    #18
    Du får gärna lägga till mig, Josefin Köhler heter jag!
  36. 18
    Du får gärna lägga till mig, Josefin Köhler heter jag!
  37. Medlem sedan
    Nov 2010
    #19
    Det finns fyra Josefin Köhler. Nån mail jag kan söka på så jag hittar rätt? Fint efternamn förresten. ;-)
  38. 19
    Det finns fyra Josefin Köhler. Nån mail jag kan söka på så jag hittar rätt? Fint efternamn förresten. ;-)
  39. Medlem sedan
    Nov 2010
    #20
    Det var inget. Jag hittade.
  40. 20
    Det var inget. Jag hittade.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stockholms mammor
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-20, 15:47
  2. Stockholms-mammor/blivande mammor
    By stolta mamman in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 12:42
  3. Stockholms mammor??
    By -Liza- in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 09:07
  4. Stockholms mammor??
    By -Liza- in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 10:27
  5. Stockholms mammor..
    By L m4 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar