Föräldraledig i Malmö?
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Föräldraledig i Malmö?

    Jag fick tvillingflickor i mitten av augusti och skulle vilja träffa andra föräldralediga. Vi bor i Malmö.

    Vänliga hälsningar
    Ulrika
  2. 1
    Föräldraledig i Malmö? Jag fick tvillingflickor i mitten av augusti och skulle vilja träffa andra föräldralediga. Vi bor i Malmö.

    Vänliga hälsningar
    Ulrika
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Jag vill gärna träffa andra föräldralediga också! Bor i Bunkeflostrand. =)

    Kram Karin
  4. 2
    Jag vill gärna träffa andra föräldralediga också! Bor i Bunkeflostrand. =)

    Kram Karin
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Det låter bra. Det kanske kan passa någon dag i slutet av nästa vecka? Maila gärna mig, [email protected] så bestämmer vi tid och plats. /Ulrika


    Jag vill gärna träffa andra föräldralediga också! Bor i Bunkeflostrand. =)

    Kram Karin
  6. 3
    Det låter bra. Det kanske kan passa någon dag i slutet av nästa vecka? Maila gärna mig, [email protected] så bestämmer vi tid och plats. /Ulrika


    Jag vill gärna träffa andra föräldralediga också! Bor i Bunkeflostrand. =)

    Kram Karin
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Jag har lite svårt den här veckan, då vi är och hälsar på mina föräldrar i Värmland. Kommer hem igen nästa söndag... Kanske veckan därpå?! Vi får höras på mailen. =)
    /Karin

    Det låter bra. Det kanske kan passa någon dag i slutet av nästa vecka? Maila gärna mig, [email protected] så bestämmer vi tid och plats. /Ulrika
    <3 Elvin 110813 <3
  8. 4
    Jag har lite svårt den här veckan, då vi är och hälsar på mina föräldrar i Värmland. Kommer hem igen nästa söndag... Kanske veckan därpå?! Vi får höras på mailen. =)
    /Karin

    Det låter bra. Det kanske kan passa någon dag i slutet av nästa vecka? Maila gärna mig, [email protected] så bestämmer vi tid och plats. /Ulrika
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Det låter bra. Hör av dig när du kommer hem igen. Ha det så trevligt i Värmland.
    /Ulrika

    Jag har lite svårt den här veckan, då vi är och hälsar på mina föräldrar i Värmland. Kommer hem igen nästa söndag... Kanske veckan därpå?! Vi får höras på mailen. =)
    /Karin
  10. 5
    Det låter bra. Hör av dig när du kommer hem igen. Ha det så trevligt i Värmland.
    /Ulrika

    Jag har lite svårt den här veckan, då vi är och hälsar på mina föräldrar i Värmland. Kommer hem igen nästa söndag... Kanske veckan därpå?! Vi får höras på mailen. =)
    /Karin
  11. Michelle86
    #6

    Hej!

    Hej!
    Jag fick en son den 24/8 och träffar också jättegärna andra föräldralediga i Malmö. Hänger gärna på om ni ska träffas!

    min emailadress är i så fall [email protected]

    Mvh
    Michelle
  12. 6
    Hej! Hej!
    Jag fick en son den 24/8 och träffar också jättegärna andra föräldralediga i Malmö. Hänger gärna på om ni ska träffas!

    min emailadress är i så fall [email protected]

    Mvh
    Michelle
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Hej Michelle och Karin,
    Vad kul att ni har svarat på min annons!
    Funkar det att ses på fredag (30/8)? Kanske en fika på Folkårock på Lilla Torg kl 13?

    Mvh
    Ulrika



    Hej!
    Jag fick en son den 24/8 och träffar också jättegärna andra föräldralediga i Malmö. Hänger gärna på om ni ska träffas!

    min emailadress är i så fall [email protected]

    Mvh
    Michelle
  14. 7
    Hej Michelle och Karin,
    Vad kul att ni har svarat på min annons!
    Funkar det att ses på fredag (30/8)? Kanske en fika på Folkårock på Lilla Torg kl 13?

    Mvh
    Ulrika



    Hej!
    Jag fick en son den 24/8 och träffar också jättegärna andra föräldralediga i Malmö. Hänger gärna på om ni ska träffas!

    min emailadress är i så fall [email protected]

    Mvh
    Michelle
  15. Michelle86
    #8
    Hej Michelle och Karin,
    Vad kul att ni har svarat på min annons!
    Funkar det att ses på fredag (30/8)? Kanske en fika på Folkårock på Lilla Torg kl 13?

    Mvh
    Ulrika

    Jag kan!
    /Michelle
  16. 8
    Hej Michelle och Karin,
    Vad kul att ni har svarat på min annons!
    Funkar det att ses på fredag (30/8)? Kanske en fika på Folkårock på Lilla Torg kl 13?

    Mvh
    Ulrika

    Jag kan!
    /Michelle
  17. Medlem sedan
    Jan 2011
    #9
    Jag kan också förutsatt att Elvin inte är lika kinkig som han varit idag... Knappt haft 5 minuter utan en liten i famnen på hela dagen!
    Vi känner väl igen varandra på barnvagnarna kan jag tänka mig?!
    /Karin
  18. 9
    Jag kan också förutsatt att Elvin inte är lika kinkig som han varit idag... Knappt haft 5 minuter utan en liten i famnen på hela dagen!
    Vi känner väl igen varandra på barnvagnarna kan jag tänka mig?!
    /Karin
  19. Medlem sedan
    Jan 2011
    #10
    Hej på er!
    Måste tyvärr avboka fredagens träff... Har fått extratid på BVC för att Elvin inte går upp i vikt som han ska. Så nu är det amning varannan timme som gäller här hemma. Hinner knappt in till stan då förrän det är dags för amning igen... =/ Följer dock gärna med en annan gång!!
    /Karin
  20. 10
    Hej på er!
    Måste tyvärr avboka fredagens träff... Har fått extratid på BVC för att Elvin inte går upp i vikt som han ska. Så nu är det amning varannan timme som gäller här hemma. Hinner knappt in till stan då förrän det är dags för amning igen... =/ Följer dock gärna med en annan gång!!
    /Karin
  21. Michelle86
    #11
    Hej Karin!
    Vad synd att du inte kan komma.
    Hoppas att det löser sig för dig och lille Elvin! Hör av dig om du får möjlighet att komma och ångrar dig.

    Ulrika: Har inte fikat där förr. Är där gott om plats för barnvagn? Om inte så tar jag lika lätt den lille i babybjörnen nämlogen...

    /Michelle
  22. 11
    Hej Karin!
    Vad synd att du inte kan komma.
    Hoppas att det löser sig för dig och lille Elvin! Hör av dig om du får möjlighet att komma och ångrar dig.

    Ulrika: Har inte fikat där förr. Är där gott om plats för barnvagn? Om inte så tar jag lika lätt den lille i babybjörnen nämlogen...

    /Michelle
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Hej tjejer!
    Jag har precis messat dig, Michele. Mina tjejer är förkylda så vi kan inte heller ses idag. Vi vill ju inte smitta någon. Men jag vill hemskt gärna träffa er i nästa vecka, och vi hoppas så klart att ni vill träffa oss snart trots att det inte blir något idag. Jag är hemsk ledsen att vi inte kan ses idag, jag har verkligen sett fram emot det. Kan vi ses på måndag istället? Samma tid och plats kanske kan funka?

    Ulrika

    Hej på er!
    Måste tyvärr avboka fredagens träff... Har fått extratid på BVC för att Elvin inte går upp i vikt som han ska. Så nu är det amning varannan timme som gäller här hemma. Hinner knappt in till stan då förrän det är dags för amning igen... =/ Följer dock gärna med en annan gång!!
    /Karin
  24. 12
    Hej tjejer!
    Jag har precis messat dig, Michele. Mina tjejer är förkylda så vi kan inte heller ses idag. Vi vill ju inte smitta någon. Men jag vill hemskt gärna träffa er i nästa vecka, och vi hoppas så klart att ni vill träffa oss snart trots att det inte blir något idag. Jag är hemsk ledsen att vi inte kan ses idag, jag har verkligen sett fram emot det. Kan vi ses på måndag istället? Samma tid och plats kanske kan funka?

    Ulrika

    Hej på er!
    Måste tyvärr avboka fredagens träff... Har fått extratid på BVC för att Elvin inte går upp i vikt som han ska. Så nu är det amning varannan timme som gäller här hemma. Hinner knappt in till stan då förrän det är dags för amning igen... =/ Följer dock gärna med en annan gång!!
    /Karin
  25. Michelle86
    #13
    Måndag funkar för mig! Karin?

    /M
  26. 13
    Måndag funkar för mig! Karin?

    /M
  27. Medlem sedan
    Mar 2008
    #14
    Jag söker gravida, nyfödda, baby och större barn för fotografering.

    Då fotografering är min stora passion och min stora hobby vill jag utvecklas inom området söker jag nu intresserade som vill låta fotografera sin gravidmage och/eller sitt nyfödda barn, baby och lite större barn i utbyte mot bilder (TFP= Time for print) det innebär, att Du/Ditt ditt barn ställer upp som modell och som tack får Du/Ni bilder. Alltså GRATIS.

    Gäller endast i Malmöområdet eller Södra Skåne!! Jag är seriös.

    Intresserad? Hör då av Dig i min inbox

    Hoppas det är ok att jag postar frågan i denna tråden.
  28. 14
    Jag söker gravida, nyfödda, baby och större barn för fotografering.

    Då fotografering är min stora passion och min stora hobby vill jag utvecklas inom området söker jag nu intresserade som vill låta fotografera sin gravidmage och/eller sitt nyfödda barn, baby och lite större barn i utbyte mot bilder (TFP= Time for print) det innebär, att Du/Ditt ditt barn ställer upp som modell och som tack får Du/Ni bilder. Alltså GRATIS.

    Gäller endast i Malmöområdet eller Södra Skåne!! Jag är seriös.

    Intresserad? Hör då av Dig i min inbox

    Hoppas det är ok att jag postar frågan i denna tråden.
  29. Michelle86
    #15
    Hej! Antar att det inte blir något imorgon... Eller? Om det blir det så skulle jag gärna vilja träffas lite tidigare, halv 12 kanske? Min man är ledig så vi tänkte utnyttja det fina vädret hos några vänner på eftermiddagen!

    /M
  30. 15
    Hej! Antar att det inte blir något imorgon... Eller? Om det blir det så skulle jag gärna vilja träffas lite tidigare, halv 12 kanske? Min man är ledig så vi tänkte utnyttja det fina vädret hos några vänner på eftermiddagen!

    /M
  31. Medlem sedan
    Jan 2011
    #16
    Hej!

    Jag skulle gärna vilja fika med er också! Fick mitt första barn den 7 augusti och har inga vänner som har barn, så det skulle vara kul med några i samma situation som en själv!

    Har ni bestämt nån träff än?

    MVH Emelie
  32. 16
    Hej!

    Jag skulle gärna vilja fika med er också! Fick mitt första barn den 7 augusti och har inga vänner som har barn, så det skulle vara kul med några i samma situation som en själv!

    Har ni bestämt nån träff än?

    MVH Emelie
  33. Michelle86
    #17
    Hej!
    Jag utgår från att det inte blir något idag då!

    Emelie: nej vi har inte bestämt något än. Jag kan närsom, när kan du? Kul att du vill hänga på, är i samma situation som du!

    /Michelle
  34. 17
    Hej!
    Jag utgår från att det inte blir något idag då!

    Emelie: nej vi har inte bestämt något än. Jag kan närsom, när kan du? Kul att du vill hänga på, är i samma situation som du!

    /Michelle
  35. Michelle86
    #18
    Hej! På onsdag den 5:e ska vi träffas på folkårock vid lilla torg kl 13. Hoppas att vi alla ses då!

    /Michelle
  36. 18
    Hej! På onsdag den 5:e ska vi träffas på folkårock vid lilla torg kl 13. Hoppas att vi alla ses då!

    /Michelle
  37. Medlem sedan
    Jan 2011
    #19
    Jag kan tyvärr inte, då vi återigen blivit ordinerade amning varannan timme pga för dålig viktuppgång... Blir knäckt snart om han inte lägger på sig mer!
  38. 19
    Jag kan tyvärr inte, då vi återigen blivit ordinerade amning varannan timme pga för dålig viktuppgång... Blir knäckt snart om han inte lägger på sig mer!
  39. Michelle86
    #20
    Vad tråkigt för dig! Kan du inte ge ersättning i samband m amningen eller det stör amningen för mycket?
  40. 20
    Vad tråkigt för dig! Kan du inte ge ersättning i samband m amningen eller det stör amningen för mycket?
Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Föräldraledig
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-28, 20:55
  2. Föräldraledig
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-23, 14:37
  3. vab o föräldraledig
    By zingo in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 22:43
  4. Föräldraledig!
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 13:59
  5. Så är är det ang föräldraledig
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 06:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar