Bilder på Max
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Bilder på Max

    Gud så tiden går fort, man ser bilder på era goskruttar o förstår att min också är lika stor. Snart har vi inga bebisar längre, o nyss gick vi här o pushade varandra inför förlossningar. =o) Häftig resa o häftigare blir det.

    Lagt upp lite nya bilder på Max på bloggen, men är ju såå dålig på att skriva.

    Hoppas alla mår bra i övrigt, här har vi tragglat igenom en gräslig förkylning en efter en. Max har klarat sig hyfsat, med bara snuva o lite hosta.

    Kram på er!

    www.maxohman.se
  2. 1
    Bilder på Max Gud så tiden går fort, man ser bilder på era goskruttar o förstår att min också är lika stor. Snart har vi inga bebisar längre, o nyss gick vi här o pushade varandra inför förlossningar. =o) Häftig resa o häftigare blir det.

    Lagt upp lite nya bilder på Max på bloggen, men är ju såå dålig på att skriva.

    Hoppas alla mår bra i övrigt, här har vi tragglat igenom en gräslig förkylning en efter en. Max har klarat sig hyfsat, med bara snuva o lite hosta.

    Kram på er!

    www.maxohman.se
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Han är så otroligt söt eran lille kille!!
  4. 2
    Han är så otroligt söt eran lille kille!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    Åh vilken fin kille! Och vilken rolig blogg! Kul för Max ATG läsa när han blir äldre .

    Känns så långt bort att Esther ska sitta i barnstol eller hoppgunga, men jag längtar för det känns som hon blir frustrerad av att bara ligga...
  6. 3
    Åh vilken fin kille! Och vilken rolig blogg! Kul för Max ATG läsa när han blir äldre .

    Känns så långt bort att Esther ska sitta i barnstol eller hoppgunga, men jag längtar för det känns som hon blir frustrerad av att bara ligga...

Liknande trådar

  1. Kläder (bilder) frisyr (bilder)
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 22:23
  2. Fika bilder samt nya Viol bilder
    By Therese med M L V I in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-06-07, 22:13
  3. Nya bilder på trillingmagen samt bilder
    By Stumpan3 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 18:11
  4. Nya bilder på trillingmagen samt bilder
    By Stumpan3 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 16:25
  5. bilder bilder på knubbisen :)
    By -Louisa- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 17:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar