Behöver hjälp! Nån med lite fantasi?
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Behöver hjälp! Nån med lite fantasi?

    Hej hej!

    Undrar om någon här inne har ett bra förslag på vad jag kan ge den fantastiska barnmorskan som troligtvis räddade Charlies liv vid förlossningen eller iaf slapp få svåra men av den. Det barnmorskan själv va mest orolig för va att han skulle brytit nacken men tack vare henne slapp han skador! <3
    På måndag nästa vecka ska vi träffa henne och prata igenom allt som hänt och vi skulle vilja ge henne någonting fint som hon alltid kan ha kvar så ingen blomma eller choklad eller liknande. Någon som har ett bra förlsag på vad vi skulle kunna ge henne?
    Vore jätteglad för lite förslag då min fantasi e sämst å jag e verkligen inte bra på sånt här... :/
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  2. 1
    Behöver hjälp! Nån med lite fantasi? Hej hej!

    Undrar om någon här inne har ett bra förslag på vad jag kan ge den fantastiska barnmorskan som troligtvis räddade Charlies liv vid förlossningen eller iaf slapp få svåra men av den. Det barnmorskan själv va mest orolig för va att han skulle brytit nacken men tack vare henne slapp han skador! <3
    På måndag nästa vecka ska vi träffa henne och prata igenom allt som hänt och vi skulle vilja ge henne någonting fint som hon alltid kan ha kvar så ingen blomma eller choklad eller liknande. Någon som har ett bra förlsag på vad vi skulle kunna ge henne?
    Vore jätteglad för lite förslag då min fantasi e sämst å jag e verkligen inte bra på sånt här... :/
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    En lykta? Finns ju så fina som man kan sätta utanför dörren på trappan eller i hallen... som välkomnar så fint med sitt ljus!
    Gav själv en vit lykta till min mentor på sjukhuset innan jag tog examen! Hon blev jätteglad! :-)
  4. 2
    En lykta? Finns ju så fina som man kan sätta utanför dörren på trappan eller i hallen... som välkomnar så fint med sitt ljus!
    Gav själv en vit lykta till min mentor på sjukhuset innan jag tog examen! Hon blev jätteglad! :-)

Liknande trådar

  1. Behöver lite hjälp:-)
    By 30 år in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 22:33
  2. Behöver lite hjälp (paj)
    By J med J & N in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 19:49
  3. Behöver lite hjälp! Lite OT kanske?
    By arizona in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 11:13
  4. Jag behöver lite hjälp
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:42
  5. Behöver lite hjälp!
    By * Tess * in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 17:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar