Femåringar!?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Femåringar!?

    Ja vet ni nåt som såna?

    Min femåring har varit ur gängorna senaste tiden. Jag tror att hon är trött och det händer mycket nu som sliter på humöret. Sexåringar ska ju ha det lite tufft och man kallar ju det "lilla tonåren" men det känns lite som om min nyblivna femåring är där men jag vet inte. Det är iaf mycket känslor och minsta lilla motgång gör att hon bryter ihop totalt. Är andra femåringar också så?
  2. 1
    Femåringar!? Ja vet ni nåt som såna?

    Min femåring har varit ur gängorna senaste tiden. Jag tror att hon är trött och det händer mycket nu som sliter på humöret. Sexåringar ska ju ha det lite tufft och man kallar ju det "lilla tonåren" men det känns lite som om min nyblivna femåring är där men jag vet inte. Det är iaf mycket känslor och minsta lilla motgång gör att hon bryter ihop totalt. Är andra femåringar också så?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Alltså jag vet inte om dottern var precis fem men hon har varit så i perioder. Det har liksom varit hennes trotsfaser, hon har aldrig blivit arg och trotsat på annat sätt men däremot har hon haft perioder av att vara helt galet labil och fått bryt för allt.
  4. 2
    Alltså jag vet inte om dottern var precis fem men hon har varit så i perioder. Det har liksom varit hennes trotsfaser, hon har aldrig blivit arg och trotsat på annat sätt men däremot har hon haft perioder av att vara helt galet labil och fått bryt för allt.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    tack för svar

    Jo vi har också haft perioder med mer "trots" som ständigt förändrats med hennes ålder. Dock känns detta mer känslosamt typ "hela världen är emot mig" för att hon inte får äta en banan typ
  6. 3
    tack för svar

    Jo vi har också haft perioder med mer "trots" som ständigt förändrats med hennes ålder. Dock känns detta mer känslosamt typ "hela världen är emot mig" för att hon inte får äta en banan typ

Liknande trådar

  1. Femåringar är bäst
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-05-04, 02:27
  2. Femåringar...
    By Lillblomma in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 09:51
  3. Vad gör era femåringar?
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 21:55
  4. Underbara femåringar!
    By Evie in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 06:38
  5. Angående femåringar
    By Ullis m Edvin_Vilmer in forum _01 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 14:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar