Countdown! Australien
Resesnack
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Countdown! Australien

    Sådär, nu är resan till Australien bokad och betalad. Yeeeeey! Känns helt overkligt att det blir av!

    Vi mellanlandar i Peking och tog ett stopp där, det blir 2 nätter på hotell där. Sen fortsätter vi till Sydney där vi landar på morgonen på min födelsedag.

    Nu blir det till att förnya passen (giltiga till Maj 2012 så det räcker inte), skaffa visum till Australien och Kina och boka ett hotell i Peking.

    *räknar ner*
  2. 1
    Countdown! Australien Sådär, nu är resan till Australien bokad och betalad. Yeeeeey! Känns helt overkligt att det blir av!

    Vi mellanlandar i Peking och tog ett stopp där, det blir 2 nätter på hotell där. Sen fortsätter vi till Sydney där vi landar på morgonen på min födelsedag.

    Nu blir det till att förnya passen (giltiga till Maj 2012 så det räcker inte), skaffa visum till Australien och Kina och boka ett hotell i Peking.

    *räknar ner*
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Låter fantastiskt!! Vilken rolig resa!
  4. 2
    Låter fantastiskt!! Vilken rolig resa!
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Tack MIA! Ja, vi har sparat all vår semester denna sommar så det ska bli jätteskönt med semester! Vi har vänner och familj vi ska besöka där och sen har jag fått otroligt mycket tips här på forumet om olika parker och allt annat möjligt roligt.
  6. 3
    Tack MIA! Ja, vi har sparat all vår semester denna sommar så det ska bli jätteskönt med semester! Vi har vänner och familj vi ska besöka där och sen har jag fått otroligt mycket tips här på forumet om olika parker och allt annat möjligt roligt.
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Åh, jag är allt lite avis Inser att jag har på tok för lite vänner (familjen får gärna stanna kvar här hemma ) som bor på käcka, trevligt soliga ställen
  8. 4
    Åh, jag är allt lite avis Inser att jag har på tok för lite vänner (familjen får gärna stanna kvar här hemma ) som bor på käcka, trevligt soliga ställen
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Skoj! När åker ni och har ni bestämt vad ni ska hitta på när ni väl är där?
  10. 5
    Skoj! När åker ni och har ni bestämt vad ni ska hitta på när ni väl är där?
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Låter helt underbart, litet avis blir jag allt -jag älskar Australien. Jag är säker på att ni får det helt fantastiskt!
  12. 6
    Låter helt underbart, litet avis blir jag allt -jag älskar Australien. Jag är säker på att ni får det helt fantastiskt!
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Ååååå vad avis jag blir nu. Australien dit vill jag också åka. Visum till Kina är dyrt, verkligen dyrt, speciellt om ni bara ska stanna i 2d.
  14. 7
    Ååååå vad avis jag blir nu. Australien dit vill jag också åka. Visum till Kina är dyrt, verkligen dyrt, speciellt om ni bara ska stanna i 2d.

Liknande trådar

  1. Countdown
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-27, 07:01
  2. UL countdown!!
    By Idahe in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 08:01
  3. australien
    By apagapa in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:15
  4. The Final Countdown
    By lindamari in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 11:17
  5. Semester-countdown!
    By ellenw in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar