ojojoj
_1206 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    ojojoj

    mycket oplanerat och chockartat, men jag tror jag är gravid!!! Har flera barn innan och hade inte tänkt få fler..... måste smälta innan jag ger mig till känna lite mer. Har inte ens plussat än, men känslan går inte att ta fel på
  2. 1
    ojojoj mycket oplanerat och chockartat, men jag tror jag är gravid!!! Har flera barn innan och hade inte tänkt få fler..... måste smälta innan jag ger mig till känna lite mer. Har inte ens plussat än, men känslan går inte att ta fel på
  3. 1 juni?
    #2
    Vad coolt! Vad häftigt att du är så säker på känslan! Det var jag första gången (utan erfarenhet, men absolut säker ändå) men den här gången gick jag först på avsaknaden av känsla, dvs ingen förkänning av mens. Så olika från förra gången. Heja oss!
  4. 2
    Vad coolt! Vad häftigt att du är så säker på känslan! Det var jag första gången (utan erfarenhet, men absolut säker ändå) men den här gången gick jag först på avsaknaden av känsla, dvs ingen förkänning av mens. Så olika från förra gången. Heja oss!
  5. N+3
    #3
    Håller med ovanstående, jag har plussat men har ingen som helst känsla :s

    Grattis!
  6. 3
    Håller med ovanstående, jag har plussat men har ingen som helst känsla :s

    Grattis!

Liknande trådar

  1. OJojoj
    By Bebbe nr3-08 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 19:50
  2. ojojoj!
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 18:06
  3. Ojojoj
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 16:25
  4. Ojojoj
    By HeidiN72 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 21:45
  5. ojojoj..
    By sofia_72 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar