Lite uppdatering
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Lite uppdatering

    Har inte glömt bort er. Tittar in och läser men skriver inte så ofta. Men tänkte att jag skulle slänga in en uppdatering om lillpojken här hemma. Han växer och frodas kan man lugnt säga. Han är längre nu än vad storasyster var i samma ålder, så kläderna blev för små tidigare än väntat. Vilket resulterat i brist på rätt storlek. Han bara sköt i höjden helt plötsligt.

    Han kan gå flera steg själv och har gjort det i ett par veckor. Överlycklig är han över det, precis som en annan. Även om det givetvis, som sig bör, blir en del fall och slag. Han kan vinka och klappa händerna. Har börjat äta helt själv. Det blir mat lite överallt, men det är lite av charmen att lära sig äta

    Har sex gaddar i munnen som får borstas olika lätt olika dagar. Gillar att busa och bråka med sin syster, även om hon inte är lika förtjust i det. Har en bok som kan ses som en favorit, en stor bok med hundra olika bilder i olika sammanhang (som Djur, Fordon, Mat, Lekparken o.s.v.) och den pekas det mer än gärna i. Vet inte hur många gånger jag sagt: Traktor, Kossa - muu, Boll, Skor

    Vad mer... hm... Sover hela nätter och vaknar i varierande tider. Allt från 5 till en sovmorgon fram till 7 taget, även om dessa är sällsynta. Har gjort ett vagt försök att klättra upp i soffan, som slutade med att han satte sig på rumpan och klagade högljödd för att det inte gick. Temperament har han. Går det inte som han vill så skriker han till och kryper iväg en halvmeter för att sätta sig igen och se allmänt grinig ut. Så gör han ett nytt försök eller kryper till mig med en klagosång

    Det får väl räcka, vill ju inte tråka ut er
    Aliquando et insanire iucundum est

    http://jennysvilddjur.se
  2. 1
    Lite uppdatering Har inte glömt bort er. Tittar in och läser men skriver inte så ofta. Men tänkte att jag skulle slänga in en uppdatering om lillpojken här hemma. Han växer och frodas kan man lugnt säga. Han är längre nu än vad storasyster var i samma ålder, så kläderna blev för små tidigare än väntat. Vilket resulterat i brist på rätt storlek. Han bara sköt i höjden helt plötsligt.

    Han kan gå flera steg själv och har gjort det i ett par veckor. Överlycklig är han över det, precis som en annan. Även om det givetvis, som sig bör, blir en del fall och slag. Han kan vinka och klappa händerna. Har börjat äta helt själv. Det blir mat lite överallt, men det är lite av charmen att lära sig äta

    Har sex gaddar i munnen som får borstas olika lätt olika dagar. Gillar att busa och bråka med sin syster, även om hon inte är lika förtjust i det. Har en bok som kan ses som en favorit, en stor bok med hundra olika bilder i olika sammanhang (som Djur, Fordon, Mat, Lekparken o.s.v.) och den pekas det mer än gärna i. Vet inte hur många gånger jag sagt: Traktor, Kossa - muu, Boll, Skor

    Vad mer... hm... Sover hela nätter och vaknar i varierande tider. Allt från 5 till en sovmorgon fram till 7 taget, även om dessa är sällsynta. Har gjort ett vagt försök att klättra upp i soffan, som slutade med att han satte sig på rumpan och klagade högljödd för att det inte gick. Temperament har han. Går det inte som han vill så skriker han till och kryper iväg en halvmeter för att sätta sig igen och se allmänt grinig ut. Så gör han ett nytt försök eller kryper till mig med en klagosång

    Det får väl räcka, vill ju inte tråka ut er
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2
    Låter som en härlig liten kille! Visst är dom underbara i den här åldern, det händer verkligen saker hela tiden!
  4. 2
    Låter som en härlig liten kille! Visst är dom underbara i den här åldern, det händer verkligen saker hela tiden!

Liknande trådar

  1. Lite uppdatering
    By Franke in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 09:36
  2. Lite uppdatering...
    By Cillen in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 15:52
  3. lite uppdatering
    By Humlan21 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 06:16
  4. Lite uppdatering
    By ullis-71 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 19:31
  5. Lite uppdatering
    By Pigeon in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar