Nu är Tejas storebror!
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    Nu är Tejas storebror!

    Den trettonde september föddes hans lillebror och Tejas kan numera titulera sig storebror.
    Det är ju lite omtumlande för oss allihop att ha blivit fyra men han verkar tycka om lillebror som fått en hel del pussar och ömma klappar. Men helst ska lillebror inte vara i mitt knä och helst inte amma för då blir det avundsjukt.
    Han har krisat lite över förändringarna men senaste dagarna känns det mer och mer som att han att han accepterar situationen. Han är så stor och så liten samtidigt (helt enorm bredvid lillebror
  2. 1
    Nu är Tejas storebror! Den trettonde september föddes hans lillebror och Tejas kan numera titulera sig storebror.
    Det är ju lite omtumlande för oss allihop att ha blivit fyra men han verkar tycka om lillebror som fått en hel del pussar och ömma klappar. Men helst ska lillebror inte vara i mitt knä och helst inte amma för då blir det avundsjukt.
    Han har krisat lite över förändringarna men senaste dagarna känns det mer och mer som att han att han accepterar situationen. Han är så stor och så liten samtidigt (helt enorm bredvid lillebror
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Å jättegrattis, va skoj, mysigt med en liten bebis igen. Ja jag har förstått att det är en himla skillnad på tre och fyra i familjen. Men så spännande, och även om avundsjukan tar över lite nu för Tejas så kommer ju bröderna förhoppningsvis ha helskoj ihop lite senare...
  4. 2
    Å jättegrattis, va skoj, mysigt med en liten bebis igen. Ja jag har förstått att det är en himla skillnad på tre och fyra i familjen. Men så spännande, och även om avundsjukan tar över lite nu för Tejas så kommer ju bröderna förhoppningsvis ha helskoj ihop lite senare...
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Har ju redan skrivit grattis till dig, men kan ju passa på att skriva det igen Skönt att det går bra med Tejas, även om det varit jobbigt med förändringarna. Kan tänka mig att det kommer bli det även här! Skönt att det känns som ni börjar landa i situationen. Det där med avundsjuka tror jag är svårt att komma ifrån, man får ta det som det kommer. Ser fram emot att själv få uppleva det där med 3 till 4 snart
  6. 3
    Har ju redan skrivit grattis till dig, men kan ju passa på att skriva det igen Skönt att det går bra med Tejas, även om det varit jobbigt med förändringarna. Kan tänka mig att det kommer bli det även här! Skönt att det känns som ni börjar landa i situationen. Det där med avundsjuka tror jag är svårt att komma ifrån, man får ta det som det kommer. Ser fram emot att själv få uppleva det där med 3 till 4 snart
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    åh vad roligt. Stort grattis till lillebror. 13 september är ett bra datum, min äldsta är född då
  8. 4
    åh vad roligt. Stort grattis till lillebror. 13 september är ett bra datum, min äldsta är född då
  9. Medlem sedan
    Aug 2009
    #5
    Grattis till lillebror!! Den första tiden kan ju vara jobbig för Tejas, men du ska se att snart avgudar han sin lilebror!
  10. 5
    Grattis till lillebror!! Den första tiden kan ju vara jobbig för Tejas, men du ska se att snart avgudar han sin lilebror!
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Stort grattis till hela familjen!
  12. 6
    Stort grattis till hela familjen!
  13. Medlem sedan
    Sep 2009
    #7
    Gratulerar till familjeökningen!
  14. 7
    Gratulerar till familjeökningen!
  15. Medlem sedan
    Mar 2010
    #8
    Stort grattis! Mysigt men en liten bebis igen för våra andra är ju inte bebisar nå längre precis, fast man ibland låtsas det
  16. 8
    Stort grattis! Mysigt men en liten bebis igen för våra andra är ju inte bebisar nå längre precis, fast man ibland låtsas det
  17. Medlem sedan
    Jul 2008
    #9
    Grattis
  18. 9
    Grattis

Liknande trådar

  1. Storebror
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:57
  2. Storebror kom hem
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 06:12
  3. storebror ser dig.
    By kattis,moa o gustav in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 18:46
  4. min storebror
    By lillasyster in forum Kärlek & relationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 22:22
  5. Storebror
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar