Catharina!
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Catharina!

    var inne på viktsnack och läste lite och du är ju jätteduktig!! Vad skönt att kilona börjar försvinna, bra jobbat tjejen!

    här går det sakta men säkert, är ju så sugen på typ allt hela tiden. Däremot tränar/promenerar jag rätt mycket och det gör susen. Även om vågen inte visar jättemycket ner så går jag ner i omfång och känner att kläderna börjar bli för stora - tjohoo!!

    kram
    mamma till 3 underbara prinsar
  2. 1
    Catharina! var inne på viktsnack och läste lite och du är ju jätteduktig!! Vad skönt att kilona börjar försvinna, bra jobbat tjejen!

    här går det sakta men säkert, är ju så sugen på typ allt hela tiden. Däremot tränar/promenerar jag rätt mycket och det gör susen. Även om vågen inte visar jättemycket ner så går jag ner i omfång och känner att kläderna börjar bli för stora - tjohoo!!

    kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Tack! Och bra jobbat själv, härligt när man ser resultat på kläderna

    Kram!
  4. 2
    Tack! Och bra jobbat själv, härligt när man ser resultat på kläderna

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Ja shit vad du är duktig. Hade en förhoppning om att jag också skulle vara det, men icke. Jag står och stampar på + 12 kilo sedan innan grav. Känns skittrist! Vad gör du för att få så fina resultat? Behöver lite tips och en spark i baken tror jag!
  6. 3
    Ja shit vad du är duktig. Hade en förhoppning om att jag också skulle vara det, men icke. Jag står och stampar på + 12 kilo sedan innan grav. Känns skittrist! Vad gör du för att få så fina resultat? Behöver lite tips och en spark i baken tror jag!

Liknande trådar

  1. -Catharina-
    By EMELIS in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 20:25
  2. Catharina! OT
    By sarah m maxen o julia in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 12:44
  3. catharina! ot
    By sarah m maxen o julia in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 16:23
  4. Catharina!
    By sarah, maxen03 o julia06 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 12:58
  5. Catharina!
    By sarahm maxen03 o flicka06 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 14:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar