Hip Hip Hurra!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Hip Hip Hurra!

    Idag fyller Case 1 år! Stora killen nu. Han tittade storögt på oss när vi sjöng för honom imorse. Presenter och tårta får vänta till ikväll. Tittar på bilder från bb och tänker att jösses vad de växer och utvecklas det första året. Men det blir bara roligare och roligare hela tiden. En riktig liten person är det ju nu, inte bara ett litet knytte som äter och sover och skriker lite då och då. Grattis till Familjen Tuvali och Familjen johveg som (om jag inte minns det helt fel) oxå firar födelsedagar idag!
  2. 1
    Hip Hip Hurra! Idag fyller Case 1 år! Stora killen nu. Han tittade storögt på oss när vi sjöng för honom imorse. Presenter och tårta får vänta till ikväll. Tittar på bilder från bb och tänker att jösses vad de växer och utvecklas det första året. Men det blir bara roligare och roligare hela tiden. En riktig liten person är det ju nu, inte bara ett litet knytte som äter och sover och skriker lite då och då. Grattis till Familjen Tuvali och Familjen johveg som (om jag inte minns det helt fel) oxå firar födelsedagar idag!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Grattis till stora killen!

    Ja tiden går så fort, speciellt när det inte är första barnet tycker jag.
  4. 2
    Grattis till stora killen!

    Ja tiden går så fort, speciellt när det inte är första barnet tycker jag.
  5. Medlem sedan
    Feb 2010
    #3
    Grattis grattis!! =)
    Här är det nästan en månad kvar. Men håller helt med, va de växer och va de utvecklas =) så härligt att vara med o se och få följa.
  6. 3
    Grattis grattis!! =)
    Här är det nästan en månad kvar. Men håller helt med, va de växer och va de utvecklas =) så härligt att vara med o se och få följa.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Grattis! Tänk att tiden gått så otroligt fort och att våra små ska fylla ett år denna månad! Helt otroligt!
  8. 4
    Grattis! Tänk att tiden gått så otroligt fort och att våra små ska fylla ett år denna månad! Helt otroligt!
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    GRATTIS!
    Ja det är helt ofattbart hur fort detta året har gått. fyllt med glädje, skratt och en massa bus. och vaknätter och skirk och oro såklart
    Underbart!
  10. 5
    GRATTIS!
    Ja det är helt ofattbart hur fort detta året har gått. fyllt med glädje, skratt och en massa bus. och vaknätter och skirk och oro såklart
    Underbart!
  11. Medlem sedan
    Jun 2008
    #6
    Grattis i efterskott! Och du minns helt rätt, här hade vi också kalas i helgen R drog mest i snörena och tittade storögt på storasyrran som glatt öppnade alla paketen... Gästerna som kom var hon rätt blyg för och jag antar det var därför hon knappt åt någon tårta.
  12. 6
    Grattis i efterskott! Och du minns helt rätt, här hade vi också kalas i helgen R drog mest i snörena och tittade storögt på storasyrran som glatt öppnade alla paketen... Gästerna som kom var hon rätt blyg för och jag antar det var därför hon knappt åt någon tårta.
  13. Medlem sedan
    May 2010
    #7
    grattis i efterskott!!!!!
  14. 7
    grattis i efterskott!!!!!

Liknande trådar

  1. Hurra hurra Olga 1 månad idag!
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 08:58
  2. Hurra, hurra, hurra, ( till jennifer )
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 19:00
  3. Idag är mammas födelsedag, hurra hurra
    By jannice_ in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 11:57
  4. Hurra hurra för min Agnes idag
    By cerlise in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 22:30
  5. Hurra, hurra för Linnéa idag!
    By Dexankexan in forum _0505 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 23:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar