hallå allihopa
_0908 Augustibarn
  1. Kastanj
    #1

    hallå allihopa

    Det märks visst att alla blivit två år nu och vi har annat i livet än att vara här inne. Så är livet, och det är ju bra det. Jag måste säga att det här stället var en riktigt bra ventil under graviditet och tidiga bebistiden. Tack för att ni fanns då, och finns nu!
    För tillfället är jag oerhört tacksam för hur bra mitt liv fungerar. Det är verkligen fullt upp. Kanske lite högt tempo ibland, det gäller att tänka sig för. Så länge alla trivs och mår bra är jag dock bara tacksam och glad.

  2. 1
    hallå allihopa Det märks visst att alla blivit två år nu och vi har annat i livet än att vara här inne. Så är livet, och det är ju bra det. Jag måste säga att det här stället var en riktigt bra ventil under graviditet och tidiga bebistiden. Tack för att ni fanns då, och finns nu!
    För tillfället är jag oerhört tacksam för hur bra mitt liv fungerar. Det är verkligen fullt upp. Kanske lite högt tempo ibland, det gäller att tänka sig för. Så länge alla trivs och mår bra är jag dock bara tacksam och glad.

  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Tack själv för allt stöd och dina kloka inlägg!

    Ja, det är helt otroligt att våra små blivit 2 år! Vad snabbt det gått. Men tänker jag på hur mycket som hänt sedan Lovisa föddes känns det som det gått minst 2 år. För mig var det otroligt viktigt att ha detta forum då jag flyttade till Kanada när Lovisa bara var 7 veckor. Så jag vill också tacka för allt stöd som ni gett mig! Nu kommer vi förmodligen flytta till Sverige i december och vill någon av er träffas skulle jag tycka det var jätteroligt. Jag är flexibel eftersom jag fortfarande är mammaledig. Och kommer vara det t o m nästa sommar.

    Kram till er alla!
  4. 2
    Tack själv för allt stöd och dina kloka inlägg!

    Ja, det är helt otroligt att våra små blivit 2 år! Vad snabbt det gått. Men tänker jag på hur mycket som hänt sedan Lovisa föddes känns det som det gått minst 2 år. För mig var det otroligt viktigt att ha detta forum då jag flyttade till Kanada när Lovisa bara var 7 veckor. Så jag vill också tacka för allt stöd som ni gett mig! Nu kommer vi förmodligen flytta till Sverige i december och vill någon av er träffas skulle jag tycka det var jätteroligt. Jag är flexibel eftersom jag fortfarande är mammaledig. Och kommer vara det t o m nästa sommar.

    Kram till er alla!

Liknande trådar

  1. Hallå allihopa
    By Gullan m 3 ungar in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 16:10
  2. Hallå allihopa!
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 20:21
  3. Hallå allihopa
    By aasha in forum _03 Vårbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 19:32
  4. Hallå allihopa!
    By ELaur in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 13:51
  5. Hallå allihopa
    By masrut in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 19:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar