En vild chansning!!!
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    En vild chansning!!!

    Finns det nån här som bor i Mölndal eller i näreheten?
    Jag har hittat en mjuklift jag troligtvis vill ha som finns i en butik i Mölndal.
    I och med att det är lite långt för mig att åka så tänkte jag höra om någon här bor där som skulle kunna köpa den och skicka den.

    Dock måste den måttas ordentligt först så att jag vet att den passar i syskonvagnen men de tänkte jag be dem i butiken kolla upp.
  2. 1
    En vild chansning!!! Finns det nån här som bor i Mölndal eller i näreheten?
    Jag har hittat en mjuklift jag troligtvis vill ha som finns i en butik i Mölndal.
    I och med att det är lite långt för mig att åka så tänkte jag höra om någon här bor där som skulle kunna köpa den och skicka den.

    Dock måste den måttas ordentligt först så att jag vet att den passar i syskonvagnen men de tänkte jag be dem i butiken kolla upp.
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Min syster bor ju där nere... inte just i Mölndal men jag kan ju höra med henne. Vet att hon har galet mycket i skolan men fråga kostar ju inget...
  4. 2
    Min syster bor ju där nere... inte just i Mölndal men jag kan ju höra med henne. Vet att hon har galet mycket i skolan men fråga kostar ju inget...
  5. Medlem sedan
    Feb 2010
    #3
    Du kan väl hojta på fb eller mobilen... jobbar tokmycket första halvan av veckan men lugnare sen. :P

    Kanske kan ses nåt också snart igen?
  6. 3
    Du kan väl hojta på fb eller mobilen... jobbar tokmycket första halvan av veckan men lugnare sen. :P

    Kanske kan ses nåt också snart igen?
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Har precis skrivit på fb.

    Ja, vi borde ordna nåt nu för nu va de länge sen igen. Fan tiden går för fort!!! :S
  8. 4
    Har precis skrivit på fb.

    Ja, vi borde ordna nåt nu för nu va de länge sen igen. Fan tiden går för fort!!! :S

Liknande trådar

  1. Vild chansning (Me&I mammafrotté)
    By - Lillan - in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-16, 22:58
  2. Vild chansning
    By Maddisen in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 22:09
  3. Vild chansning
    By Maddisen in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 18:04
  4. Vild chansning (även på vinterbarn)
    By Maddisen in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 16:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar