Jag paxar en plats!
_1207 Julibarn
  1. litenbadis
    #1

    Jag paxar en plats!

    Hej!
    Välkommen hit?

    Än är det inte dags. Egentligen. Men jag siktar på att husera här.
    Imorgon ska jag till MVC för att ta ut kopparspiralen, sedan smäller det. Bebisbyggandet!

    Vem är jag?
    Det är hemligt, än så länge.
    30-årig tvåbarnsmamma strax utanför Uppsala.

    Jag startade en lika hemlig blogg, då jag under min förra graviditet lärde mig hur roligt det var att kunna skriva av sig, för att inte tala om hur värt det är nu att kunna läsa om tankarna, planeringen och se bilder.

    Kika på den?
    http://litenbadis.wordpress.com/

    Min plan är att en bebis ska flytta in lika snabbt som lillasyster i familjen gjorde. Då hann jag med en ÄL efter spiralutdraget.
    Med detta i tanken borde bebis komma i juli. Sådeså.
  2. 1
    Jag paxar en plats! Hej!
    Välkommen hit?

    Än är det inte dags. Egentligen. Men jag siktar på att husera här.
    Imorgon ska jag till MVC för att ta ut kopparspiralen, sedan smäller det. Bebisbyggandet!

    Vem är jag?
    Det är hemligt, än så länge.
    30-årig tvåbarnsmamma strax utanför Uppsala.

    Jag startade en lika hemlig blogg, då jag under min förra graviditet lärde mig hur roligt det var att kunna skriva av sig, för att inte tala om hur värt det är nu att kunna läsa om tankarna, planeringen och se bilder.

    Kika på den?
    http://litenbadis.wordpress.com/

    Min plan är att en bebis ska flytta in lika snabbt som lillasyster i familjen gjorde. Då hann jag med en ÄL efter spiralutdraget.
    Med detta i tanken borde bebis komma i juli. Sådeså.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    det blev inget på vårt första försök så jag hoppas hänga på dig här i juli. En uppsala-tjej till en annan^^
  4. 2
    det blev inget på vårt första försök så jag hoppas hänga på dig här i juli. En uppsala-tjej till en annan^^
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Jag hoppas oxå på en plats i denna gruppen.. Hade missfall i v 10+6 i slutet av augusti och nu har jag haft min första mens efter Mf för ca 1 vecka sen.. Så nu har vi börjat försöka igen.. Vill så gärna ha en liten 3:a...
  6. 3
    Jag hoppas oxå på en plats i denna gruppen.. Hade missfall i v 10+6 i slutet av augusti och nu har jag haft min första mens efter Mf för ca 1 vecka sen.. Så nu har vi börjat försöka igen.. Vill så gärna ha en liten 3:a...
  7. Anonym
    #4

    Hoppas också platsa här..

    Fick min mens igår, så det blidde ingen Junibebis Så nu får vi hoppas på en Julibebis då istället

    Tog ut spiralen i Juni, men ännu inget.. jobbar på en 4:a och de andra har blivit till fort.. men inte denna

    Lycka till allihopa!
  8. 4
    Hoppas också platsa här.. Fick min mens igår, så det blidde ingen Junibebis Så nu får vi hoppas på en Julibebis då istället

    Tog ut spiralen i Juni, men ännu inget.. jobbar på en 4:a och de andra har blivit till fort.. men inte denna

    Lycka till allihopa!
  9. jen
    #5
    Här är en till 30-åring som tänkte börja jobba på en 3:a. (Bor ett par mil från Uppsala.) Än är det ett litet tag kvar till äl men jag hoppas att det ska ta sig lika lätt som med mina två tidigare barn, första på första försöket och andra är resultatet av 1 gångs slarv.
  10. 5
    Här är en till 30-åring som tänkte börja jobba på en 3:a. (Bor ett par mil från Uppsala.) Än är det ett litet tag kvar till äl men jag hoppas att det ska ta sig lika lätt som med mina två tidigare barn, första på första försöket och andra är resultatet av 1 gångs slarv.

Liknande trådar

  1. Ny plats
    By Linda&Wilja in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 20:53
  2. Då var man på plats
    By sabina in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 17:30
  3. Plats 242
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 08:43
  4. hur få plats?
    By fundersam in forum Mammasnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 21:21
  5. Får jag plats?
    By Helena me 4 in forum Många barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar