underbara barn mässan
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    underbara barn mässan

    såg reklam för den, någon som ska gå? någon som varit på den förut?

    jag funderar på att gå dit men måste kolla om det funkar med logistiken här hemma dvs hämtning av stora barn.

    Allt bra med er annars?

    kram
    mamma till 3 underbara prinsar
  2. 1
    underbara barn mässan såg reklam för den, någon som ska gå? någon som varit på den förut?

    jag funderar på att gå dit men måste kolla om det funkar med logistiken här hemma dvs hämtning av stora barn.

    Allt bra med er annars?

    kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Såg också reklam för mässan... Har inte bestämt om jag ska gå än, men det är ju en trevlig aktivitet om inte annat. Har också tänkt att gå på barnvagnsbio, men glömmer jämt bort att det finns . Ska nog kolla om det går nån idag rent av .
  4. 2
    Såg också reklam för mässan... Har inte bestämt om jag ska gå än, men det är ju en trevlig aktivitet om inte annat. Har också tänkt att gå på barnvagnsbio, men glömmer jämt bort att det finns . Ska nog kolla om det går nån idag rent av .
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    barnvagnsbio låter trevligt. Vart finns det?
  6. 3
    barnvagnsbio låter trevligt. Vart finns det?
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Hittade info på sf:s hemsida, de har På de flesta biografer i och kring Sthlm... Varje biograf har ca 1 tillfälle per månad, så det gäller att man gillar filmen de visar också . Men tycker ändå det verkar rätt soft så länge man inte har en alltför vild bebis .
  8. 4
    Hittade info på sf:s hemsida, de har På de flesta biografer i och kring Sthlm... Varje biograf har ca 1 tillfälle per månad, så det gäller att man gillar filmen de visar också . Men tycker ändå det verkar rätt soft så länge man inte har en alltför vild bebis .

Liknande trådar

  1. Underbara barn-mässan.
    By Mymla in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 16:12
  2. Underbara barn-mässan?
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 15:12
  3. underbara barn mässan
    By Isabella o Alva in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 17:46
  4. Underbara barn-mässan
    By Martha in forum _05 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 09:54
  5. Underbara barn-mässan
    By Martha in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar