nätterna är bättre
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    nätterna är bättre

    tack för alla svar längre ner om sova hela natten. Pluttis verkar ha förstått att han inte ska vakna x antal ggr per natt för nu sover han mkt bättre. Jag har haft ca 1 vecka med jobbiga nätter och maratonamningar men nu verkar det som om det vänt igen.

    Igår somnade han kl 20.30, vaknade kl 5 åt, blev väckt kl 7 för att bytas på och nya kläder. kl 8 somnade han om och sover än, känns helt ok.
    mamma till 3 underbara prinsar
  2. 1
    nätterna är bättre tack för alla svar längre ner om sova hela natten. Pluttis verkar ha förstått att han inte ska vakna x antal ggr per natt för nu sover han mkt bättre. Jag har haft ca 1 vecka med jobbiga nätter och maratonamningar men nu verkar det som om det vänt igen.

    Igår somnade han kl 20.30, vaknade kl 5 åt, blev väckt kl 7 för att bytas på och nya kläder. kl 8 somnade han om och sover än, känns helt ok.
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Skönt att det blivit bättre! Här sovs det också bra på nätterna men jag försöker vara förberedd på att det närsomhelst kan ändras .
  4. 2
    Skönt att det blivit bättre! Här sovs det också bra på nätterna men jag försöker vara förberedd på att det närsomhelst kan ändras .
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    ja, man vågar knappt säga det högt att nätterna är bra för då ändras det säkert ;-) samma sak som att säga att det var länge sen barnen var sjuka. Då kommer baskiluskerna som ett paket på posten...
  6. 3
    ja, man vågar knappt säga det högt att nätterna är bra för då ändras det säkert ;-) samma sak som att säga att det var länge sen barnen var sjuka. Då kommer baskiluskerna som ett paket på posten...

Liknande trådar

  1. Mår bättre o bättre(lite äckelvarning)
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-05, 15:17
  2. Det blir bara bättre och bättre
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 10:22
  3. Det blir bara bättre och bättre
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 21:03
  4. Den blir bara bättre och bättre!!!
    By tn79 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 11:41
  5. Dagen verkar bli bättre och bättre
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 21:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar