förkyld?
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    förkyld?

    Imorgon blir min lilla tjej redan 2 månader, känns jättekonstigt för tiden har gått så himla fort! Mitt liv har återgått till det normala efter förlossningen och allt känns bra, nu väntar jag med spänning på att lillan ska börja le och leka!

    Men Igår märkte jag att hon låter konstigare när hon gör ljud, som att hon är hes eller något. Tog tempen på henne imorse och den visade 37,8. Hon är slöare än vanligt, dricker sämre ur flaskan och spyr lite mer, hon sover även dåligt, har väldigt svårt att finna ro och somnar bara om jag vaggar henne till sömns.

    Någon som har tips eller ska jag ringa bvc?
  2. 1
    förkyld? Imorgon blir min lilla tjej redan 2 månader, känns jättekonstigt för tiden har gått så himla fort! Mitt liv har återgått till det normala efter förlossningen och allt känns bra, nu väntar jag med spänning på att lillan ska börja le och leka!

    Men Igår märkte jag att hon låter konstigare när hon gör ljud, som att hon är hes eller något. Tog tempen på henne imorse och den visade 37,8. Hon är slöare än vanligt, dricker sämre ur flaskan och spyr lite mer, hon sover även dåligt, har väldigt svårt att finna ro och somnar bara om jag vaggar henne till sömns.

    Någon som har tips eller ska jag ringa bvc?
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Säkert förkylning på g men eftersom hon har feber skulle jag ringa barnläkaren för att vara på den säkra sidan.
    Freja har varit förkyld i en vecka men ingen feber bara slemmig i svalget. Jag har kört m koksalt och det har funkat bra.
  4. 2
    Säkert förkylning på g men eftersom hon har feber skulle jag ringa barnläkaren för att vara på den säkra sidan.
    Freja har varit förkyld i en vecka men ingen feber bara slemmig i svalget. Jag har kört m koksalt och det har funkat bra.

Liknande trådar

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 11:25
  2. Förkyld
    By lillan_ in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 13:09
  3. Förkyld...
    By Mirc in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 15:22
  4. Ny bil, förkyld mm
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-31, 21:34
  5. Jag ÄR förkyld
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 20:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar