Stockholmsfika
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Stockholmsfika

    Det skulle vara roligt att träffa er glada härliga blivande mammor nångång nu innan våra pärlor tittar fram och innan julstöket (!) tar vid.

    Vad säger/tycker ni om det?
  2. 1
    Stockholmsfika Det skulle vara roligt att träffa er glada härliga blivande mammor nångång nu innan våra pärlor tittar fram och innan julstöket (!) tar vid.

    Vad säger/tycker ni om det?
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Åh, va kul ! Jag är inte så aktiv här men jag vill jättegärna hänga med på fika .
  4. 2
    Åh, va kul ! Jag är inte så aktiv här men jag vill jättegärna hänga med på fika .
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Jag är inte mycket aktiv heller... hinner ju liksom inte Försöker läsa mer än jag hinner svara på trådar men tänkte ändå detta vore roligt!
  6. 3
    Jag är inte mycket aktiv heller... hinner ju liksom inte Försöker läsa mer än jag hinner svara på trådar men tänkte ändå detta vore roligt!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Det vore jätte roligt! Bor ju inte i Sthlm men västerås är ju inte såå långt bort. JObbar varannan helg så får hoppas att det matchar
  8. 4
    Det vore jätte roligt! Bor ju inte i Sthlm men västerås är ju inte såå långt bort. JObbar varannan helg så får hoppas att det matchar
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    jag hänger gärna på
  10. 5
    jag hänger gärna på
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Heej, jag är också på! Låter superkul!
  12. 6
    Heej, jag är också på! Låter superkul!
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    åh, vad roligt det skulle vara, men har ju några mil till sthlm.. men vem vet, säg till vilket datum det blir så kanske man kan ta tåget upp
  14. 7
    åh, vad roligt det skulle vara, men har ju några mil till sthlm.. men vem vet, säg till vilket datum det blir så kanske man kan ta tåget upp
  15. Medlem sedan
    Sep 2010
    #8
    Trevligt! Jag är på!
  16. 8
    Trevligt! Jag är på!
  17. Medlem sedan
    Sep 2008
    #9
    Mycket trevligt! Jag är på om jag kan, är av olika anledningar inte så flexibel. Men säg till när det blir så ser vi om jag kan!
  18. 9
    Mycket trevligt! Jag är på om jag kan, är av olika anledningar inte så flexibel. Men säg till när det blir så ser vi om jag kan!
  19. Medlem sedan
    Mar 2010
    #10
    Ska vi sikta in oss på att ses någon helg då? Någon som har önskemål om datum?
  20. 10
    Ska vi sikta in oss på att ses någon helg då? Någon som har önskemål om datum?
  21. Medlem sedan
    Sep 2010
    #11
    Mig spelar det nog ingen roll. Jobbar ju mån-fre och har inget speciellt inbokat de kommande helgerna. Utom nu på söndag kväll.
  22. 11
    Mig spelar det nog ingen roll. Jobbar ju mån-fre och har inget speciellt inbokat de kommande helgerna. Utom nu på söndag kväll.
  23. Medlem sedan
    Aug 2010
    #12
    för mig vore det mest praktiskt med helger jämna veckor för då är min sambo ledig så jag behöver inte ta med en trotsig 3½-åring. men blir det någon annan helg så hänger jag självklart på ändå med sonen
  24. 12
    för mig vore det mest praktiskt med helger jämna veckor för då är min sambo ledig så jag behöver inte ta med en trotsig 3½-åring. men blir det någon annan helg så hänger jag självklart på ändå med sonen
  25. Yugandhara Johanna
    #13
    Count me in :-)
  26. 13
    Count me in :-)
  27. Medlem sedan
    Apr 2008
    #14

    Stockholmsfika

    Vad roligt att det är så många intresserade!

    Vad sägs om kl 17:30 en kväll efter jobbet? Helgerna är så få...
    Vi provar så här, vad säger ni om en första träff onsdag den 26 oktober kl 17:30 på Vapiano på Kungsbron 15 (nära, nästan ovanpå, Centralen)
  28. 14
    Stockholmsfika Vad roligt att det är så många intresserade!

    Vad sägs om kl 17:30 en kväll efter jobbet? Helgerna är så få...
    Vi provar så här, vad säger ni om en första träff onsdag den 26 oktober kl 17:30 på Vapiano på Kungsbron 15 (nära, nästan ovanpå, Centralen)
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Ska försöka komma, beror på om jag får hundvakt. Kan ju ta med till sthlm men inte in på Vapiano :P
    Men det borde gå å lösa!
  30. 15
    Ska försöka komma, beror på om jag får hundvakt. Kan ju ta med till sthlm men inte in på Vapiano :P
    Men det borde gå å lösa!
  31. Medlem sedan
    Sep 2010
    #16
    Jag slutar 17 ute i Bålsta. Men kan kanske smita lite tidigare och komma med pendeln som är inne 17.20. Annars blir det pendeln som är inne 17.50. Datumet kan jag iaf.
  32. 16
    Jag slutar 17 ute i Bålsta. Men kan kanske smita lite tidigare och komma med pendeln som är inne 17.20. Annars blir det pendeln som är inne 17.50. Datumet kan jag iaf.
  33. Medlem sedan
    Apr 2008
    #17
    Roligt!
    Vi sitter ju ett tag tänker jag så kommer man vid 18 går ju det oxå bra
  34. 17
    Roligt!
    Vi sitter ju ett tag tänker jag så kommer man vid 18 går ju det oxå bra
  35. Yugandhara Johanna
    #18

    Funkar perfa =)

    För min del med ons den 26e (okt)
    Vapiano har ju massa olika man kan välja
    Jag kommer gärna! :-)
  36. 18
    Funkar perfa =) För min del med ons den 26e (okt)
    Vapiano har ju massa olika man kan välja
    Jag kommer gärna! :-)
  37. Medlem sedan
    Jun 2011
    #19
    Jag vill jättegärna komma datum och tid funkar för mig.

    (Om vi blir många så kanske man borde ringa och boka bord eller så?)
    Blir mamma den 14 februari 2012
  38. 19
    Jag vill jättegärna komma datum och tid funkar för mig.

    (Om vi blir många så kanske man borde ringa och boka bord eller så?)
  39. Medlem sedan
    Apr 2008
    #20
    Jag har bokat bord i namnet Aff-gruppen från 17
  40. 20
    Jag har bokat bord i namnet Aff-gruppen från 17
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stockholmsfika???
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 19:03
  2. Stockholmsfika
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 09:27
  3. Stockholmsfika hos mig!
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 20:43
  4. Stockholmsfika
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 13:45
  5. '**stockholmsfika**
    By anna/astrid&märthaBF idag in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar