Första museibesöket
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Första museibesöket

    I torsdags blev Joel 1 år. Det var rätt kul med paket, fast snörena och korten var roligast just då. Men han leker mycket med sina leksaker och även storebror tyckte att det var kul grejer som lillebror fick. Dessutom fick han ju öppna lite paket, Joel har inte fattat det där än...

    Idag var vi på Naturhistoriska museet, mest för storebrors skull. Men även Joel tyckte att det var rätt kul att trycka på knappar och pekskärmar även om han inte fattade vad det var.

    Jag förstår inte vart tiden tar vägen, vi var ju precis hemkomna med Joel från BB och jag oroade mig för att han bara sov hela dagarna och inte åt så mycket...
    Men samtidigt är det så kul att se hur han härmar storebror och hur han leker på precis samma sätt som storebror gör.
    ****************************** **
    Mamma till Albin född dec-07 och Joel född okt-10
  2. 1
    Första museibesöket I torsdags blev Joel 1 år. Det var rätt kul med paket, fast snörena och korten var roligast just då. Men han leker mycket med sina leksaker och även storebror tyckte att det var kul grejer som lillebror fick. Dessutom fick han ju öppna lite paket, Joel har inte fattat det där än...

    Idag var vi på Naturhistoriska museet, mest för storebrors skull. Men även Joel tyckte att det var rätt kul att trycka på knappar och pekskärmar även om han inte fattade vad det var.

    Jag förstår inte vart tiden tar vägen, vi var ju precis hemkomna med Joel från BB och jag oroade mig för att han bara sov hela dagarna och inte åt så mycket...
    Men samtidigt är det så kul att se hur han härmar storebror och hur han leker på precis samma sätt som storebror gör.
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Grattis i efterskott! Kul att han tyckte om sina paket. Naturhistoriska är alltid kul tycker jag- både för barn och vuxna.
  4. 2
    Grattis i efterskott! Kul att han tyckte om sina paket. Naturhistoriska är alltid kul tycker jag- både för barn och vuxna.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Visst är det kul på Naturhistoriska, och vi har insett att vi kan gå på många museer med barnen. Så snart blir det Polismuseet och Spårvägsmuseet. Storebror lär gilla det i alla fall...
  6. 3
    Visst är det kul på Naturhistoriska, och vi har insett att vi kan gå på många museer med barnen. Så snart blir det Polismuseet och Spårvägsmuseet. Storebror lär gilla det i alla fall...

Liknande trådar

  1. Första missfallet-Första graviditeten
    By kristinsegen in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-07, 09:37
  2. Ny här :) Första månaden,första försöket
    By neasol in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 18:30
  3. Första husaffären, första feta
    By kicki73 in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 22:50
  4. Första veckan, första vägningen
    By Åsa in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 11:32
  5. första veckan och första minuset
    By _Afrodite_ in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 07:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar