Skriftlig inbjudan???
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Skriftlig inbjudan???

    Fick höra i helgen av mina svärföräldrar att min sambos syster har sagt till dem att de inte fått någon skriftlig inbjudan att komma och titta på nya bäbisen... Jag har aldrig hört talas om att man skickar ut inbjudan till folk att komma och titta på bäbisen. Hon tillhör dessutom familjen och vill de komma hit är det ju bara att lyfta på luren och kolla om vi är hemma alt ringa på dörren! Jisses vad folk är konstiga ibland Vi är alla överens om vad det nog handlar om.. Något måste de ju skylla på att de prioriterar allt annat än att träffa övriga familjen. Hon ringer inte och hälsar inte på sina föräldrar heller speciellt ofta fast vi allihop bor i samma stad. De ska få en skriftlig inbjudan... till dopet... Måste ta tag i det och boka nu.
  2. 1
    Skriftlig inbjudan??? Fick höra i helgen av mina svärföräldrar att min sambos syster har sagt till dem att de inte fått någon skriftlig inbjudan att komma och titta på nya bäbisen... Jag har aldrig hört talas om att man skickar ut inbjudan till folk att komma och titta på bäbisen. Hon tillhör dessutom familjen och vill de komma hit är det ju bara att lyfta på luren och kolla om vi är hemma alt ringa på dörren! Jisses vad folk är konstiga ibland Vi är alla överens om vad det nog handlar om.. Något måste de ju skylla på att de prioriterar allt annat än att träffa övriga familjen. Hon ringer inte och hälsar inte på sina föräldrar heller speciellt ofta fast vi allihop bor i samma stad. De ska få en skriftlig inbjudan... till dopet... Måste ta tag i det och boka nu.
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Herregud! Det låter ju jättekonstigt... Om jag skulle få en skriftlig inbjudan för en dån här grej från min syster eller min sambos syskon skulle jag tycka det var urkonstigt. Tycker också att det låter som en dålig ursäkt, tråkigt att det är så med en så pass nära familjemedlem. Kram och lycka till med dopplanerna!
  4. 2
    Herregud! Det låter ju jättekonstigt... Om jag skulle få en skriftlig inbjudan för en dån här grej från min syster eller min sambos syskon skulle jag tycka det var urkonstigt. Tycker också att det låter som en dålig ursäkt, tråkigt att det är så med en så pass nära familjemedlem. Kram och lycka till med dopplanerna!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Men herregud, det var nåt av det dummaste jag hört!!!
  6. 3
    Men herregud, det var nåt av det dummaste jag hört!!!

Liknande trådar

  1. Ang skriftlig varning
    By Tweedy in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-13, 15:57
  2. Skriftlig inbjudan ett måste?
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 12:50
  3. Skriftlig värdering av hus, kostnad?
    By Salander in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-20, 20:03
  4. Skriftlig reprimand fr styrelsen
    By BRF radhus in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 17:54
  5. Va gör man, sen inbjudan...
    By Gravid20 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 22:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar