Ingen dator. Ingen tv. Inget internet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Ingen dator. Ingen tv. Inget internet

    Vet ni hur sjukt beroende man är av dessa ting. Och hur irriterande det är utan. Visst vi har varit duktiga och cyklat och spelat spel med barnen ikväll. Meeeeeenn jag saknar det ändå. Börjar lätt lida av krampaktig mobilfinger här. Det är ap jobbigt att skriva inlägg på telefonen. Morrar.
  2. 1
    Ingen dator. Ingen tv. Inget internet Vet ni hur sjukt beroende man är av dessa ting. Och hur irriterande det är utan. Visst vi har varit duktiga och cyklat och spelat spel med barnen ikväll. Meeeeeenn jag saknar det ändå. Börjar lätt lida av krampaktig mobilfinger här. Det är ap jobbigt att skriva inlägg på telefonen. Morrar.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Vi levde utan det + utan telefon (ej heller mobil!) i 3½ månad när vi flyttade. Man vande sig faktiskt, men det kändes rätt ...isolerat.
  4. 2
    Vi levde utan det + utan telefon (ej heller mobil!) i 3½ månad när vi flyttade. Man vande sig faktiskt, men det kändes rätt ...isolerat.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Ojojoj, det ÄR jobbigt! Tänk dig mina barns bonusmamma som var sjukskriven i 2 veckor utan tv och dator, fy fasen! Hoppas det går snabbare för dig att få ett normalt liv igen

    Hon fick iofs låna min dator men hon fick inte ta hem den, stackaren
  6. 3
    Ojojoj, det ÄR jobbigt! Tänk dig mina barns bonusmamma som var sjukskriven i 2 veckor utan tv och dator, fy fasen! Hoppas det går snabbare för dig att få ett normalt liv igen

    Hon fick iofs låna min dator men hon fick inte ta hem den, stackaren
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Här har jag mobilen. Och bara mobilen. Fast telefon har vi inte. Bredbandet är nere för gång nummer femtioelva. Och min dator har sammarbetssvårigheter (milt sagt). Häromdagen dog ju mobilnätet också ett dygn. Då va det nästan helkris. Tills jag insåg att jag hade en stenåldersmobilkloss med kontantkort.
  8. 4
    Här har jag mobilen. Och bara mobilen. Fast telefon har vi inte. Bredbandet är nere för gång nummer femtioelva. Och min dator har sammarbetssvårigheter (milt sagt). Häromdagen dog ju mobilnätet också ett dygn. Då va det nästan helkris. Tills jag insåg att jag hade en stenåldersmobilkloss med kontantkort.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Ja när man är genomförkyld o mest ligger i sängen med leder som värker. Då saknar man datorn som mest. O inte blir det bättre av att ta sig till soffan eftersom tv kanalerna är borta eftersom vi har bredbandstv.
  10. 5
    Ja när man är genomförkyld o mest ligger i sängen med leder som värker. Då saknar man datorn som mest. O inte blir det bättre av att ta sig till soffan eftersom tv kanalerna är borta eftersom vi har bredbandstv.

Liknande trådar

  1. Ingen bebis, inget internet... Än.
    By Salvana in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 14:05
  2. Ingen dator:(
    By Lola_79 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 22:28
  3. Ingen träning, ingen mat o inget vatten
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 12:34
  4. ingen internet pa over en
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 15:00
  5. Ingen internet pa tva
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 11:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar