mensen...
_1108 Augustibarn
  1. Anonym
    #1

    mensen...

    ...när kommer den tillbaka egentligen? Det är ju snart ett år sen sist.
  2. 1
    mensen... ...när kommer den tillbaka egentligen? Det är ju snart ett år sen sist.
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Efter dotterns födlese kom den efter åtta månader, typ... Jag är inte helt säker efter som jag blev gravid direkt då (utomkvedshavandeskap dock).
    Det beror lite på hur frekvent man ammar och på hormonerna.

    Runt 6 månader är nog vanligast.
  4. 2
    Efter dotterns födlese kom den efter åtta månader, typ... Jag är inte helt säker efter som jag blev gravid direkt då (utomkvedshavandeskap dock).
    Det beror lite på hur frekvent man ammar och på hormonerna.

    Runt 6 månader är nog vanligast.
  5. Anonym
    #3
    ...jag fick min efter 8 veckor, fast jag helammar.. Är inte alls så vanligt men eftersom jag har haft myom tenderar det att påverka det hela, allt enl läkarvetenskapen..
  6. 3
    ...jag fick min efter 8 veckor, fast jag helammar.. Är inte alls så vanligt men eftersom jag har haft myom tenderar det att påverka det hela, allt enl läkarvetenskapen..
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    enligt min barnmorska kan man få ägglossning om man inte ammar på 7 timmar så har man en bebis som sover hela natten kan den säkert komma tillbaka ganska tidigt då antar jag.
  8. 4
    enligt min barnmorska kan man få ägglossning om man inte ammar på 7 timmar så har man en bebis som sover hela natten kan den säkert komma tillbaka ganska tidigt då antar jag.
  9. Medlem sedan
    Apr 2011
    #5
    Jag har läst att det räcker med 4 timmar för att ägglossningen ska komma igång. Fick min mens fast jag helammar 11 veckor efter förlossningen! Är väl ganska individuellt med mens tror jag..
  10. 5
    Jag har läst att det räcker med 4 timmar för att ägglossningen ska komma igång. Fick min mens fast jag helammar 11 veckor efter förlossningen! Är väl ganska individuellt med mens tror jag..
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #6
    oj om det är 4 timmar så kan det ju förklara mina menssmärtor då dock ingen mens än får väl se vad som händer...
  12. 6
    oj om det är 4 timmar så kan det ju förklara mina menssmärtor då dock ingen mens än får väl se vad som händer...

Liknande trådar

  1. Ang mensen...
    By anonymt namn in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 18:39
  2. Mensen kom!
    By Majz in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 22:10
  3. Nu kom mensen :(
    By s m 2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 06:17
  4. Så var mensen här nu då
    By mamma1981 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 16:45
  5. Hur är det med mensen?
    By Vittel in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 14:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar