IIIh!!!*ot igen*
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    IIIh!!!*ot igen*

    Jag fick jobbet!!!!
    rektorn för skolan ringde nyss och frågade om jag ville ha jobbet. självklart sa jag då! ja det är inte säkert vissa söker för dom måste. så nu ska jag kolla med facket vad för lön jag har rätt till, fixa utlåtande från belastningsregistret så på fredag ska jag gå upp och lämna löneförslaget. för på måndag börjar jag. gud vad spännande!!!
    kan knappt fatta att det är sant! nu slipper jag vikarieträsket och bli uppringd på morgonen för jobb. nu vet jag att jag ska jobba 7-16 varje dag.
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    IIIh!!!*ot igen* Jag fick jobbet!!!!
    rektorn för skolan ringde nyss och frågade om jag ville ha jobbet. självklart sa jag då! ja det är inte säkert vissa söker för dom måste. så nu ska jag kolla med facket vad för lön jag har rätt till, fixa utlåtande från belastningsregistret så på fredag ska jag gå upp och lämna löneförslaget. för på måndag börjar jag. gud vad spännande!!!
    kan knappt fatta att det är sant! nu slipper jag vikarieträsket och bli uppringd på morgonen för jobb. nu vet jag att jag ska jobba 7-16 varje dag.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Grattis! Och så skönt för er alla!
  4. 2
    Grattis! Och så skönt för er alla!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Grattis

    Tog de inte lång tid på sig att bestämma sig, sökte du inte arbetet i somras?
  6. 3
    Grattis

    Tog de inte lång tid på sig att bestämma sig, sökte du inte arbetet i somras?
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    tack! ja det är det verkligen. känns betydligt tryggare ekonomiskt även om jag fick stämpla och hoppa in som vikarie i förskolekök så är det betydligt bättre med en heltidstjänst. nu är vi två som jobbar heltid.
  8. 4
    tack! ja det är det verkligen. känns betydligt tryggare ekonomiskt även om jag fick stämpla och hoppa in som vikarie i förskolekök så är det betydligt bättre med en heltidstjänst. nu är vi två som jobbar heltid.
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    tack!
    jo det tog lång tid. jag sökte tjänsten i juni och tjänsten skulle varit tillsatt till skolan började så jag har pendlat mellan hopp och förtvivlan. har trott att tjänsten var tillsatt i ett par veckor nu men dom kom fram till beslut först nu.
  10. 5
    tack!
    jo det tog lång tid. jag sökte tjänsten i juni och tjänsten skulle varit tillsatt till skolan började så jag har pendlat mellan hopp och förtvivlan. har trott att tjänsten var tillsatt i ett par veckor nu men dom kom fram till beslut först nu.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Åh vad kul! Jättegrattis!
  12. 6
    Åh vad kul! Jättegrattis!
  13. Medlem sedan
    Aug 2009
    #7
    Jätte grattis. är ju aldrig fel att kunna planera dagarna..
  14. 7
    Jätte grattis. är ju aldrig fel att kunna planera dagarna..
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    tack! ska dit och hälsa på imorgon för att sondera terrängen lite. se hur det ser ut i köket och var allting finns bl a.
  16. 8
    tack! ska dit och hälsa på imorgon för att sondera terrängen lite. se hur det ser ut i köket och var allting finns bl a.
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9
    tack! nä det är ju inte det. är såå trist och inte veta om man har jobb dagen efter eller ej. även fast det inte är/var så varje dag men ganska ofta.
  18. 9
    tack! nä det är ju inte det. är såå trist och inte veta om man har jobb dagen efter eller ej. även fast det inte är/var så varje dag men ganska ofta.
  19. Medlem sedan
    Feb 2010
    #10
    GRATTIS! Vad spännande
  20. 10
    GRATTIS! Vad spännande
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Grattis!! Så himla skönt för dig!
  22. 11
    Grattis!! Så himla skönt för dig!

Liknande trådar

  1. IIIh!!!*ot igen*
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 12:30
  2. iiih
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 11:38
  3. iiih
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 21:31
  4. *iiih*
    By MamaMia in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 18:22
  5. Iiih!
    By -ME- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 21:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar