Jag vill också var med här...
_1207 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Jag vill också var med här...

    ... och jag vill även vara anonym ett litet tag till.

    Nu är tiden mellan ÄL och BIM och det går så lååångsamt.
    Nästa helg får jag veta om det blir den här gruppen jag får hänga i eller inte, hoppas,hoppas hoppas!

    Kram till er alla!
  2. 1
    Jag vill också var med här... ... och jag vill även vara anonym ett litet tag till.

    Nu är tiden mellan ÄL och BIM och det går så lååångsamt.
    Nästa helg får jag veta om det blir den här gruppen jag får hänga i eller inte, hoppas,hoppas hoppas!

    Kram till er alla!
  3. litenbadis
    #2
    Jag är där också. Det drar i graviditetstest-tarmen.
    På fredag går jag in i vecka 4, min plan är att testa på lördagen eller söndagen.
    BIM är 22 eller 23 oktober.

    Jag håller tummarna för dig.
    Kram!
  4. 2
    Jag är där också. Det drar i graviditetstest-tarmen.
    På fredag går jag in i vecka 4, min plan är att testa på lördagen eller söndagen.
    BIM är 22 eller 23 oktober.

    Jag håller tummarna för dig.
    Kram!
  5. Anonym
    #3
    Jag håller tummarna för dig med!
    Jag har BIM den 25 och kommer nog testa mig några dagar innan.

    Kram
  6. 3
    Jag håller tummarna för dig med!
    Jag har BIM den 25 och kommer nog testa mig några dagar innan.

    Kram
  7. litenbadis
    #4
    Har du testat än?
    Hade BIM i lördags. 2 dagar sen, men har inte den mest regelbundna mensen så den kan komma när som helst mellan 20-27 varje månad. :/
    Helt ärligt har jag inte vågat testa än då jag är rädd att besvikelsen blir för stor om det visar minus.
  8. 4
    Har du testat än?
    Hade BIM i lördags. 2 dagar sen, men har inte den mest regelbundna mensen så den kan komma när som helst mellan 20-27 varje månad. :/
    Helt ärligt har jag inte vågat testa än då jag är rädd att besvikelsen blir för stor om det visar minus.
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Spännande för dig! Jag vet inte heller riktigt när jag har BIM, idag är ÄL +14 men min mens är också oregelbunden. Tycker att jag känner mig gravid, molvärk och ömma bröst men stickan visar inget. Mensen borde komma idag eller i morgon så nu lever jag på hoppet att den inte kommer och att jag är gravid. Vid min första graviditet var strecket ett spöksträck på BIM och tre dagar senare något starkare men knapp synbart så jag hopps det är likadant denna gång.
  10. 5
    Spännande för dig! Jag vet inte heller riktigt när jag har BIM, idag är ÄL +14 men min mens är också oregelbunden. Tycker att jag känner mig gravid, molvärk och ömma bröst men stickan visar inget. Mensen borde komma idag eller i morgon så nu lever jag på hoppet att den inte kommer och att jag är gravid. Vid min första graviditet var strecket ett spöksträck på BIM och tre dagar senare något starkare men knapp synbart så jag hopps det är likadant denna gång.
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Tänkte ju vara anonym men glömde det
  12. 6
    Tänkte ju vara anonym men glömde det
  13. litenbadis
    #7
    Med 3 dagar sen mens kan jag inte hålla mig längre.
    Imorgon svänger jag förbi första bästa Apotek på hemvägen och köper ett test!

    Jag har otroligt ömma bröst, men kan helt plötsligt inte minnas om jag brukar få såhär innan mens, med moler, spänner och drar på konstiga ställen, jag har halsbränna/sura uppstötningar från och till, vilket kan vara magkatarr som spökar.
    Hals, rygg, ansikte och bröst har fått finnar, precis som jag brukar få vid mens... Men inga blodblandade flytningar som alltid dagarna innan.
    (Med alla tecken JAG ser så kommer jag nog bli förtvivlad om jag inte är gravid. )

    Anonym eller inte, jag håller tummarna för dig, och håller mig själv anonym ett tag till.
  14. 7
    Med 3 dagar sen mens kan jag inte hålla mig längre.
    Imorgon svänger jag förbi första bästa Apotek på hemvägen och köper ett test!

    Jag har otroligt ömma bröst, men kan helt plötsligt inte minnas om jag brukar få såhär innan mens, med moler, spänner och drar på konstiga ställen, jag har halsbränna/sura uppstötningar från och till, vilket kan vara magkatarr som spökar.
    Hals, rygg, ansikte och bröst har fått finnar, precis som jag brukar få vid mens... Men inga blodblandade flytningar som alltid dagarna innan.
    (Med alla tecken JAG ser så kommer jag nog bli förtvivlad om jag inte är gravid. )

    Anonym eller inte, jag håller tummarna för dig, och håller mig själv anonym ett tag till.
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8
    Å, vad spännande, jag ska hålla tummarna för dig!
    Själv testade jag negativt i morse så nu är nog chansen borta att jag är gravid.
  16. 8
    Å, vad spännande, jag ska hålla tummarna för dig!
    Själv testade jag negativt i morse så nu är nog chansen borta att jag är gravid.
  17. litenbadis
    #9
    Som det ser ut nu får vi nog göra sällskap till nästa grupp.
    Mensen är 4 dagar sen och jag testade precis negativt. Fast... Den kan ju alltså då även vara oregelbunden bara.
    Och att alla mina tecken jag ser egentligen bara är "innan mens"-grejerna.

    Kanske att jag hinner klämma in en bebis i slutet av juli istället för början.

    Kram
  18. 9
    Som det ser ut nu får vi nog göra sällskap till nästa grupp.
    Mensen är 4 dagar sen och jag testade precis negativt. Fast... Den kan ju alltså då även vara oregelbunden bara.
    Och att alla mina tecken jag ser egentligen bara är "innan mens"-grejerna.

    Kanske att jag hinner klämma in en bebis i slutet av juli istället för början.

    Kram
  19. Medlem sedan
    Mar 2006
    #10
    Min mens kom igår
    Men det finns ju fortfarande chans på ett sent julibarn.
    Jag hoppas vi båda lyckas denna gång och för följas åt här,
    lycka till!!!

    Kram
  20. 10
    Min mens kom igår
    Men det finns ju fortfarande chans på ett sent julibarn.
    Jag hoppas vi båda lyckas denna gång och för följas åt här,
    lycka till!!!

    Kram

Liknande trådar

  1. Jag vill också ha råd
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-02, 10:34
  2. Vill amma men pappan vill också mata
    By Kaarolin in forum Bebissnack
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 22:08
  3. också vill jag...
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 03:55
  4. Vill också!
    By Jenny m 3 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 08:17
  5. Jag vill också...
    By camster in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 07:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar