Jag har en hemlis... - Sidan 2
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #21
    Näe!! Gahh... typiskt. Jag och en kompis satt och fikade i Dieselverkstaden i säkert 2 timmar från 11.30-13.30 och då du inte svarat i tråden (hade i så fall beskrivit mig själv) var jag inte direkt jätteuppmärksam på de som kom in på fiket.
    Jag hade en vit t-shirt med svart mönster på framsidan, min kompis hade rosa/vitrandig tröja båda med barn? Min svarta Teutonia stod med vid bordet.

    Vad hade du på dig?

    Jag kan kanske i nuläget på månd (måste kanske in till jobbet, vet senare), tisdag har jag inget bokat i nuläget.
  2. 21
    Näe!! Gahh... typiskt. Jag och en kompis satt och fikade i Dieselverkstaden i säkert 2 timmar från 11.30-13.30 och då du inte svarat i tråden (hade i så fall beskrivit mig själv) var jag inte direkt jätteuppmärksam på de som kom in på fiket.
    Jag hade en vit t-shirt med svart mönster på framsidan, min kompis hade rosa/vitrandig tröja båda med barn? Min svarta Teutonia stod med vid bordet.

    Vad hade du på dig?

    Jag kan kanske i nuläget på månd (måste kanske in till jobbet, vet senare), tisdag har jag inget bokat i nuläget.
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #22
    Hej Cortexia

    Jag satte mig aldrig utan stod vid tidningarna och spanade efter en ensam mamma med lagom stort barn. Jag hade grå jacka, blå sjal, svarta byxor.

    Nästa vecka kan jag nu måndag eftermiddag och fredag. Om det inte passar föreslår jag torsdag 10 nov.

    Ha en trevlig helg
    Emma
  4. 22
    Hej Cortexia

    Jag satte mig aldrig utan stod vid tidningarna och spanade efter en ensam mamma med lagom stort barn. Jag hade grå jacka, blå sjal, svarta byxor.

    Nästa vecka kan jag nu måndag eftermiddag och fredag. Om det inte passar föreslår jag torsdag 10 nov.

    Ha en trevlig helg
    Emma
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #23
    Hej Cortexia

    Jag satte mig aldrig utan stod vid tidningarna och spanade efter en ensam mamma med lagom stort barn. Jag hade grå jacka, blå sjal, svarta byxor.

    Nästa vecka kan jag nu måndag eftermiddag och fredag. Om det inte passar föreslår jag torsdag 10 nov.

    Ha en trevlig helg
    Emma
    Nästa vecka kan jag onsdag el fredag. På torsdagen ska vi på tidigt ultraljud för att se om det är ngt som växer där inne Vi måste ju få till det här snart hahah...
  6. 23
    Hej Cortexia

    Jag satte mig aldrig utan stod vid tidningarna och spanade efter en ensam mamma med lagom stort barn. Jag hade grå jacka, blå sjal, svarta byxor.

    Nästa vecka kan jag nu måndag eftermiddag och fredag. Om det inte passar föreslår jag torsdag 10 nov.

    Ha en trevlig helg
    Emma
    Nästa vecka kan jag onsdag el fredag. På torsdagen ska vi på tidigt ultraljud för att se om det är ngt som växer där inne Vi måste ju få till det här snart hahah...
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #24
    Hej Cortexia

    Ja, vi borde verkligen se till att få till det. Jag kan dock tyvärr varken onsdag eller fredag eller nästa vecka. Vad sägs om veckan efter det - torsdag 17/11 eller fredag 18/11?

    Ha en riktigt trevlig helg!
    Emma
  8. 24
    Hej Cortexia

    Ja, vi borde verkligen se till att få till det. Jag kan dock tyvärr varken onsdag eller fredag eller nästa vecka. Vad sägs om veckan efter det - torsdag 17/11 eller fredag 18/11?

    Ha en riktigt trevlig helg!
    Emma
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. En hemlis!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:43
  2. Min hemlis...:-)
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 08:59
  3. En hemlis...
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 14:25
  4. Hemlis...
    By --**--**-- in forum _03 Vårbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 22:16
  5. Hemlis
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 15:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar